I-CORD BIND OFF & PUMKIN


Da kom eg i havn da jo! I allefall med erm nr 1 og den ble akkurat slik eg ville 🙂 Vrangborden har eg strikket i rillestrikk og avsluttet med I-Cord avfelling, noe eg forøvrig føler eg har DILLA på!! Når eg strikket denne I-Corden fant eg også ut at avfelling eg gjorde på selve bolen er IKKJE feil vei haha Det var riktig så det var godt eg utsatt evn opprekk, nå slipper eg det 🙂

Men fint? Jepp, denne type avfelling blir skikkelig fint og du slipper at kanten så mye som prøver
seg å vippe opp eller rundt 🙂 
Hvis du vil lære I-Cord avfelling er det en GOD
og enkel film
HER som du kan kikke på 🙂

Nå har eg startet på erm nr 2 og planen er at det skal gå kjapt!! Ja, det er noe kjedelig å strikke svart glattstrikk, men eg har ikkje noe valg og mens eg sitter her å strikker funderer eg på hvilke løsning eg skal velge i forhold til stolpene foran?? Svarte? Grå? Hvor mangen knapper? Hmm jaja eg finner nok en løsning, men knapper på HELE fronten er det ikkje snakk om hehe

 


Designet av Britt Viken

Det er oktober og ikkje så lenge til Halloween! Hva er vel bedre å få gang på noen gresskar som kan pynte opp bordet eller no? Her trenger du kun noen smårester av hvilket garn som heltt. Fint å ha en gjeng gresskar i forskjellige størrelser 🙂 Selv er me VELDIG opptatt og helt på travelt den uken Halloween er så me får nå se hvor mye eg orker å legge ned i det i år 🙂
En kopp ChiliKakao blir det nok i allefall 🙂

PUMPKIN
Bildet over
Gratis og Norsk oppskrift

 


Ali har bedrevet med sin egen hobby ute på kjøkkenet i dag. Både benken og fryseren er nå fult opp til det max og det er bare å spise når man er sulten 🙂 *Feriemodus*

Her har han laget en ganske vanlig pizzadeig og trykket ut små sirkler. Kjøttdeigen er blandet ut med både løk og tomater + diverse krydder, bla chili—> Skikkelig herlige 🙂
 

 

Det siste døgnet har det regnet massive mengder og det merkes godt her inne! Det plasker ned her og eg skvetter litt hver gang pga lyden!! Du kan jo bare se hvor våt den tverr“bjelken” øver der er, det drypper/renner kontinuerlig og klasker ned….

 


…her bak Tv`en! Me tømmer på boksen som står inni veggen og tørker gulvet bak her hele tiden! Men som de sa på det “Takdekker” firmaet: “Det sitter folk uten tak” Jaja da må de jo virkelig bare jobbe på og heller hente inn extra folk om de ikkje har nok kapasitet!? Eg mener; Dette blir heller ikkje bedre av å bare stå slik å bli våtere og våtere! Det å blåse med en vifte
her er for meg litt latterlig?

Jaja fint lite eg kan gjør med dette, selv om det egentlig irriterer at de sa de skulle komme FORRIGE mandag…Kanskje han fra Polygon hadde rett? Ja at når Sameiet selv skulle finne og ordne skadet?? de har f.eks en leilighet som står som vår inne i Stavanger hvor Polygon venter på å få gjøre ferdig jobben, men Sameiet har ennå ikkje kommet frem til en løsninger der og det er 11 mnd siden… Jaja eg får være tålmodig, men det hjelper jo heller ikkje at formannen
i vårt Sameiet er bortreist om dagen…

Off Off, eg tror bare eg tar å strikker eg for DET blir nå i allefall vellykket!! Ali potler og jobber litt hver dag på sånn små dekorinnslag som skal rundt omkring i leiligheten når alt er
ferdig så til slutt blir det nok bra!

KOS DEG OG HA EN
TRIVELIG KWELL

Go`klem fra ei enn så lenge Positiv Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #pumpkin #halloween #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer

Siste innlegg