ET EVENTYRLIG TEPPE!

Designet av Jenise Hope

Er du glad i pittel og pottel? Da er virkelig dette teppet du skal kose deg med! WOW for et arbeid og fy søren det hadde vært knallgøy! Helt fantastisk 🙂 Teppet strikkes i KnitPicks og det er seriøst et garn med vanvittig mangen farger, fy søren ass! Se & NYT! Jenise Hope har også designet et annet fantastisk tepper, de satte jo eg i gang med og har strikket noe lapper og eg har til stadighet dårlig samvittighet for de lappene som bare ligger der de ligger…Se på DETTE du 🙂 Eg kjøpte inn et HAAAV med Holst Supersoft i masse farger og eg kan skrive under på at eg KOoOSET meg 🙂

 

Designet av Jenise Hope

Dette er virkelig TIDENES Lappeteppe!! Ahaa eg kommer til å drømme om dette….
 

 

Designet av Jenise Hope

Kjenner du f.eks noen som skal gifte seg om noen år? Da er det bare til å starte på gaven!

INDIAN NIGHTS BLANKET
Bildene over
Str 198 cm X 167 cm

* * * *

Vettu ka?? Eg har IKKJE strikket en eneste maske i dag!! Siden eg våknet halv 8 i morges har ikkje helt blitt våken kan du si! Satt her å ventet på at Ali skulle våkne og han kom dinglende i halv 12 tiden og da pushet eg på for å komme oss på butikken! Følte meg som en zombie der eg vandret gjennom Rema…Da me kom hjem fikk eg laget ei god gryte med IngefærShot på ren kommando og vilje! Etterpå bare stupte eg i seng og våknet ikkje før i halv 5 tiden…Gikk strake veien i dusjen for å føle meg litt våken og nå tror eg faktisk at denne kwellen kan bli ganske bra 🙂

Ali laget ei diger form med Fiskegrateng så nå er eg også god og mett 🙂


Høsten er absolutt på sitt flotteste nå! Det er jo akkurat som om skogen står i brann!!
Ingenting å utsette på denne utsikten i allefall 🙂 Helt herlig!

Men nå skal eg bare sile IngefærShot`en og koke ny kaffi så er eg seriøst klar for en deilig kwell!!

KOS DEG DU OGSÅ!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #jenisehope #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg