WOW!!! HØY DÅNEFAKTOR!

Designet av Kay Hopkins

Denne her altså! WOW!!! Vettu ka?? Den er rett og slett perfekt i forhold til hva eg bare elsker å ha på meg! Pulsen økte betraktelig da eg sjekke den og eg pustet lettet ut når den heldigvis strikkes Top/Down! Da kan du avslutte den som en genser eller tunika om du vil eller gjøre det eg ville ha gjort; Nemlig strikket den klask ned i kjolelengde! At den har lommer er jo et mega + og kantene er av sluttet med I-Cord avfelling som for tiden er min nye “greie”, så ja,
det er ingen tvil om at eg dånte litt! *ler hjertelig*

METOLIUS RIVER SWEATER
Bildet Over
Str fra 86 cm til 137 cm i brystvidde


Designet av Kay Hopkins

Du kan jo velge om du vil ha høy hals eller bare en utringning for halsen er jo bare en hals haha Dvs den er løs så da gjør du som du vil uten å måtte tenke ut hvordan man evn kutter den ut 🙂 Oppskriften på halsen er gratis så snapp den nå i allefall med deg 🙂 Den er også god uten kjolen 😉

Både kjolen og halsen er strikket i DETTE garnet og ingenting å si på denne mixen 🙂 Mykt og godt!
Strikkefastheten på både kjole og hals er 21m/28row på 10 cm og du har nok garantert ditt eget favorittgarn i denne garngruppen 🙂

METOLIUS RIVER COWL
Bildet rett over her
GRATIS Strikkeoppskrift

* * * *

Åååå eg bare MÅTTE lagre denne Go`biten her altså! Hadde eg bare hatt et par armer som hadde grodd ut av ryggen kunne eg jo ha strikket denne mens eg gjorde noe annet! Men men, enn så lenge legger eg den inn i lista mi så får me se hva som skjer! Nå må eg i allefall sette i gang her i heimen for ingenting gjør seg selv har eg funnet ut….for lenge siden 🙂 

HA EN SUPER
STRIKKEDAG!

Go`klem fra ei Litt Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knittting #pattern #strikkeoppskrift #strikkekjole #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

5 kommentarer
    1. Superfin! Gikk rett inn for å kjøpe den og oppdaga dette:” Get 30% off on Metolius by entering code METOLIUS at checkout. Sign up for my Newsletter to get the 40% subscriber discount! Intro Sale offers are valid for Metolius through Nov 6, 2018. ” Så jeg fikk 40%!!

    2. Wow.. den var kjempe fin😍
      Har aldri prøvd meg på engelsk oppskrift, er det vanskelig å forstå.?

    3. Hilde B Ims: Eg syns jo det var litt skummel når eg først kastet meg over engelske oppskrifter, men et GODT tips er: Før du begynner så oversett forkortelsen og skriv forklaring ved siden av. Allerede da er du langt på vei 🙂 Der etter er det bare å gjøre akkurat hva det står, ikkje tenk HVORFOR skal eg gjør det sånn? Bare gjør det, og litt etter litt får du flere Aha opplevelser 🙂 Lykke til 🙂

Siste innlegg