NM NEXT – EG ER SÅÅÅ STOLT!

(For å være på den sikre siden har eg slettet alle navnene under bildene)

Det er noe med det, men flott omtale i PAPIRavisa med bilder er jo gjevt! Ja, det er lenge siden eg har bladd i papirutgaven hehe Men NÅ er de KLAR! Siste trening var i går og nå er det bare strake veien og eg er GANSKE sikker på at flere av disse flotte utøverene kommer til høste medaljer <3 Det er flere debutanter, men heldigvis har noe erfaring fra tidligere NM og da gjelder det å suge til seg gode råd 🙂 Dette er søren meg en superflott gjeng med herlige folk.

Totalt fra Regionen her er det 19 deltagere som skal til Oslo og gjengen i Sola Taekwondo Klubb har “rykte” på for å sope til seg medaljer så det blir veldig spennende!! Selvfølgelig håper Dib på pallplass, men uansett utfall så bli dette et kjempeerfaring! Det at han ble RogalandsMester nå i helgen og i samme øvelse på forrige RM hjelpe godt på selvtillitten 🙂

 


Selv om alle disse kommer til å være opptatt i helga gleder eg meg til å reise på tur sammen med de! Eg skal selvfølgelig benytte sjansen til å kose meg, men eg er ganske dedikert når det kommer til Dib og hans innsats på trening så eg skal være der heeele veien sammen med en bag med mat, drikk og det aller nødvendigste 🙂 Egentlig trooor eg ikkje Dib klarer å se for seg hvor stort NM er, men eg har erfaring fra flere konkurranser da eg var ung og vet hva det vil si 🙂 Håper at Dib sitter igjen med gode minner og at lysten til å stå på videre vokser 🙂 Drømmen hans er en plass på Landslaget og deltagelse i EM! Go For IT sier eg bare, hvorfor ikkje?? Han er ung og veldig flink i det han gjør og med riktig innstilling kan han seriøst nå langt så eg få push`e og støtte han så mye en mor kan tillate seg 🙂

DibHassan stiller i 4 grener; Individuell Mønster, Individuell Sparring, Lag Mønster og Lag Sparring!
Med andre ord blir det ei knallhard helg!

 

Kofferten er så og si ferdig pakket, kun det siste som skal opp i før den lukkes! Sekken må pakkes senere i kwell med Pc`er og alt som skal bli med, ja og Strikkeveska!!
Så ja, me nærmer oss kan du si!

Ali har digget til Taco så når begge ungene er kommet seg hjem og i hus da blir det MAT!

Planen min er å blogge fredag og lørdag kwell fra Oslo, må jo legge inn en oppdatering på hvordan det går + at eg har jo bare planer om å kose meg på rommet om kwellen 🙂 Syns det er litt greit at Dib kan få kose seg “alene” sammen med treningskameratene når de skal ut å spise på fredag og bankett på lørdag – Uten at mamma henger seg på hehe Det er uansett voksne som er med da alle under 18 har ledsager når de beveger seg ut fra hotellet 🙂 

Tusen Takk for ALLE Lykkeønskninger i diverse fora!

KOS DEG OG HA EI
FANTASTISK HELG!

Go`klem fra ei Veldig Spent Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg