PANGSTART I NM!

Du kan trygt si at DibHassan fikk en herlig PangStart!!
Dagen startet sykt tidlig! Halv 6 sto me opp og Dib og alle de andre ble hentet med buss kl 7 og han var ute i den første kampen allerede halv 9!! Vant første, 2. og 3. kamp, da han gikk på matta 4. gang tapte han (Han mistet balansen!!) Eg satt å trodde at han da røk ut siden de var så mangen deltagere, men Dib kunne fortelle at han hadde vunnet sølv! Stor Jubel og masse Gratulasjoner. Etter noen timer var det medaljeutdeling og han ble ropt opp som nummer 3…Me skjønte ikkje helt det, det gjorde i grunnen ikkje treneren heller. Det viste seg at de hadde vært 2 grupper så muligens dette gikk på poeng?? Nop, eg aner ikkje, men Dib? Akkurat like lykkelig for dette ER stort for han! Eg svever av stollthet!

 

Han feiret med ei ISKALD Cola 🙂
 

Etter at medaljen var i lomma kunne han bare nyte resten av dagen sammen med gode kamerater og få med seg det han ville av kamper for han var ferdig for i dag 🙂 I morgen der i mot er det Individuell Sparring, Lag Sparring og Lag Mønster –
Fy søren han kommer til å være UTSLITT etterpå!

Etter at det er ferdig i hallen kl 16 har me tenkt oss rundt i Oslo (Typ Operataket, slottet etc)
HVIS det ikkje regner hehe

 

Eg spaserte rundt om kring på Ekeberg når eg hadde behov for luft 🙂

 

Dib var tilbake på hotellet halv 6, eg tro tilbake til hotellet i 15 tiden for eg var dønn sliten! Han bare hoppet i dusjen og freshet seg opp og klar for Bankett 🙂 Fy flate han ble FLOTT i den nye dressen!

 

På vei hjem fra hallen var eg innom Kiwi i Storgata og handlet litt så ja, eg har også koset meg 🙂 Besøk har eg også hatt! Nevøen vår var her i et par timer og me skravlet og koset oss 🙂 I morgen har me avtale om å møtes og da blir det å få med oss Dib på turistløypa i Oslo By! Siden eg har bodd her tidligere er det jo litt eg vil vise han 🙂 Håper han ikkje er FOR sliten 🙂

Nå sitter eg å venter på at han kommer tilbake fra Banketten 🙂 Garantert at han har hatt det kjempekjekt 🙂 Eg skal bare ned en siste gang å ha meg en røyk og så tror eg bare med kryper under dyna og sover! Kjenner øynene er sykt tunge! I morgen blir deltagerene hentet kl 8 og stevnet starter kl 9 så ikkje fylt så tidlig som i dag, ERGO skal eg prøve å spise LITT mer frokost en ei skje Yoghurt og frø hehe

Blir at eg legger ut litt på Snapchat i morgen også så du får droppe innom om du vil 🙂
Vibbedille heter eg der vettu 🙂

NATTINATTI 🙂

 

 

Go`klem fra ei Kjempestolt Vibbedille 🙂

#nm #taekwondo #itf #nmoslo2018 #ekeberghallen

4 kommentarer

Siste innlegg