LEKKER STRIKKE TIL SMÅ OG STORE

Designet av tincanknits

Noe eg liker veldig godt med Tincanknits er at de har mangen design hvor størrelsene spenner seg fra de heeelt minste til veldig store. Hvor koselig er det vel ikkje å strikke til både pappa`en og den lille? Syns det er superkoselig eg 🙂 Ja eller til deg selv som mamma og den lille 🙂 Utrolig MYE lekkert og kjekt inn på DENNE siden til tincanknits 🙂

ANTLER CARDIGAN
Bildet over
Fra str 0/6 mnd til 4XL ( Opp til 149 cm rundt brystet)

 

Designet av tincanknits

BRITANNIA
Fra Nyfødt til 4XL (Opp til 152 cm rundt brystet)

 

Designet av tincanknits

CARIBOU
Fra Ntfødt til 4XL (Opp til 149 cm rundt brystet)

* * * *

Tja, da er det jo nesten helg igjen! Tar ikkje heelt helg i dag fordi eg skal på SUS kl 9 i morgen tidlig, ergo kan eg ikkje rangle i kwell! Vil da tro at me henter hjem helgekosen etter sykehuset. Eg skal på Endokrinkirurgisk å sjekke denne kulen som har vokst frem i halsgropen min. Sist da eg var å tok biopsi lå denne kule under brystbeinet, men nå er det beveget seg/eller vokst frem i “Lyset” så eg vil tro eg gjerne må ta en biopsi av den. Har gjort dette noen ganger før og hver gang har det vært godartet så ja, da er det bare å krysse fingrene for det også denne gangen 🙂 Spørs om den ikkje uansett må fjernes fordi den plager jo. Den er ofte i veien når eg spiser og når eg bare svelger. Eg har hatt MANGE vonde og ubehagelig operasjoner, men de der operasjonen i halsen har i grunnen vært de verste selv det er de minste operasjonene! Det er utrolig ubehagelig og man kan ikkje ligge det første døgnet! Jepp, det er da man får testet ut om man kan sove sittende! + at smertene i seg selv er mye mer intens i halsen enn f.eks på/i magen hvor eg også har hatt mange operasjoner. Krysser fingrene 🙂

Eg sa i går at gårsdagen skulle prioriteres til den nye jakka min før eg la den til sides for å strikke på Julegavene, meeen eg trooor eg må strikke på den i dag også for det er sååå kjekt! Eg satser heller på at eg tar helg med Julegavestrikke 🙂 hehe Alltid en unnskyldning ser du 🙂 Det å blande sammen garntyper var slettes ikkje så skummelt som eg trodde, faktisk blir det utrolig fint! Designet som eg holder på å strikke over ryggen kommer sååå mye bedre frem siden det er et annet garn enn selve jakken 🙂 Så ja, så langt er eg veldig fornøyd 🙂

Tror kanskje eg skal ofre en liten halvtime i heimen før eg rigger meg til i Go`stolen med strikketøyet så får eg se hva denne dagen bringer 🙂 Dib har sin første skikkelig arbeidsdag etter skolen i dag og det blir så spennende å høre hvordan det gikk! Han syns det var veldig kjekt den dagen han var ute å jobbet og ble ansatt så dette går nok veien vil eg tro 🙂 Unødvendig å si at han GLEDER seg til første lønn! For en 16 åring er jo det veldig stort 🙂
Du kan trygt si han har mangen planer hehe

LAG DEG EN HERLIG DAG
DU OGSÅ!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #strikkeoppskrift #pattern #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg