18 år og voksen!?


Endelig! Dib Hassan er 18 år i dag – Det er en dag han har ventet leeenge på! Joa, dagen ble jo helt anderledes enn det han garantert hadde sett for seg, er jo egentlig veldig lite å ta seg til på en Skjærtorsdag liksom….så det at me ble rammet av en pandemi har ikkje forandret så mye på selve feiring kan man vel si *Prøver å le litt, men ja, eg skjønner alvoret* Bare for å si det da, det sureste tror eg må være at oppkjøringa neste uke gikk fløyten, men han er flink til å “ta en for laget” så klage har han aldri vært god på ♥ Ja, eg er STOLT av Dib, vanvittig STOLT! Han ER en fin fyr, bare for å ha sagt det, selv om eg er meget inhabil på den fronten.

Ikkje for å skryte FOR mye, men han er veldig dyktig i det meste han setter i gang med. Både skole og jobb står til 6 og i Taekwondo f.eks, ja der ble han Norgesmester i sitt første NM i 2018. Han søkte f.eks KUN 1 lærlingplass fordi det var kun “hos de” han ville jobbe….Jepp, han starter i lære “hos de” i august så den dro han i land ganske galant! “Hos de” er Caverion. Der han har muligheten til å gjøre karriere og han har f.eks planer om flere fagbrev og drømmen hans pr nå er å jobbe med høyrisiko!!! Høyspent er jo ikkje akkurat det en mamma drømmer om at hennes eneste sønn skal jobbe med, men, står det til 6 som med det mest han har gjort vil
eg tror eg har intet å frykte!?! *Skummelt*

Flere av dere har “kjent” Dib Hassan fra han var ca 4. Det er sjeldent at han popper opp her i bloggen nå lenger og mange av dere spør både titt og ofte hvordan det går med han. Mange får “sjokk” hvis det popper opp et bilde fordi “Ååå han er blitt så voksen”! Å ja, han er nå blitt  voksen, men han har fortsatt like tullete og full av spillopper som det han var som liten. Fant litt passende bilder for denne store dagen som egentlig mer
eller mindre vil blir forbi gått ganske rooolig 🙂

 

 


Ønsket var vel å sende flagget til topps i dag og feiret med pomp og prakt!
ELLER HALLO!?? Eg kan jo heise balkongflagget! Jepp, det må eg ut å gjøre etter på,
ellers så ser eg vel for meg at hans planer skulle vært litt mer…..

 

 

….SÅNN??? Ja litt bånn gass…

 

…..med litt mer sånn….? *ler*

 

 

Men, egentlig er han en som liker mer å “Kuler`n” og slappe av! En meeeget bedagelig anlagt type som liker godt å kose seg både sammen med venner og foran Pc-Skjermen 🙂

 

 

Som du ser….han er nokså lik seg selv….

Ja, det er ganske typisk

 

Han er ganske tydelig på at “nå skal eg kose meg”, eller nå er det fult fokus og beinhard innsats 🙂
Alt i alt en allsidig og god gutt ♥

Så ja, i dag er det lov å være stolt! ♥

I dag skal han få frokost på senga (Ja eg er litt sent ute hehe)
Ali skal lage lammelår og eg skal bake “Sting Sjokoladekake” – den startet eg på i går kveld fordi
sjokoladekremen bør stå i kjøleskapet over natta 🙂 Dette blir digge di digg!

 

 

GRATULERER MED DAGEN
DIB HASSEN!

 

 

 

Go`klem fra mamma 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg