2 Heldige får GarnGave i posten

Reklame | Rito Hobby

 

Nå har eg gått gjennom alle kommentarene og har publisert dem, var ikkje mange som hadde feil, men 2-3 stk var det. Resten kom på trekningslista, listen er skrevet i samme rekkefølge som kommentarene hadde
og ved hjelp av Random.org har eg trukket ut 2 stk.

Hver av de 2 får 5 herlige Infinity Hearts 8/4 nøster i posten så nå er Vårstrikken berget! Gavene er gitt av Rito Hobby og i løpet av helgen dukker det nok opp flere Give Away/Konkurranser 🙂
Kommentarfeltet her på bloggene er nå uten moderering.

 

De 2 heldige i dag er:

 

HELGA E. TONHEIM

&
MARIT MOELIE

 

 

Gratulerer begge 2!
Send meg en mail ([email protected]) med adressen
så sender eg så fort som fy 🙂

Nå skal eg slappe av her på Hobbyrommet,
det er på tide å glitre noen planeter:)

 

 

Riktige svar var:
1: 17 år
2: Tananger
3: Krigen i Beirut 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg