2 Heldige får tilsendt nydelig garn

 

Først av alt: BEKLAGER forsinkelsen! Lovet etter kl 21 så i teoriiien er det ikkje for sent, men min plan var rett rundt kl 21…..Å nei, eg var ikkje for opptatt med å dele ut snop, tvert i mot, men eg havnet rett ut på glitterkjøret! Oh MY!

Jaja, nå skal me se hvem som får hvilket garn –
Tusen Takk til alle dere som deltok, det er gøy!

 

 

Wollmeise Hespen skal eg sende til den som skrev kommentarnummer….

 

…og det var…

Prusseluskan

Gratulerer så mye!

 

 

 

Den som får tilsendt et herlig Opalnøster er den med kommentarnummer….

 

…og det er….

Janeth Lill Bjørgås

Gratulerer så mye!

Fint hvis dere kan sende meg adressen deres på mail:
[email protected] så sender eg så fort det lar seg gjøre 🙂

 

Nå skal eg sette bort alt glitteret for i kwell og stikke å sove noen timer! Sååå trøtt og dette greiene eg
holde på å lage er REN galskap….! Bare vent, kanskje du får se 😀

 

 

NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg