2 Herlige Klassikere + Mange andre Go`biter!

Designet av Woolly Thoughts

 

På jakt etter et skikkelig kjekt prosjekt som kan ta deg gjennom en lang høst + en lang og kald vinter? Vel, da er det bare å rigge seg til med en solid kurv av ymse garn og rester! Har du ennå ikkje strikket eller heklet deg det som for mange strikkere er en selvfølge, ja da er det jaggu meg på tide + At det anbefales, ja det kan eg skrive under på! Liker du f.eks å se serier med uendelig mange sesonger og 100`vis av episoder? Vel, da BØR du få et av disse prosjektene på pinnene eller nåla! Garantert at noen der ute f.eks har et “Dexter Teppe” (<–ref.serien) eller hva med et “Orange is the new black” Teppe? I går kom siste sesong vettu og har du ennå ikkje sett serien så har du den beste unnskyldningen nå!! Lag en kurv, start på sesong 1 og VOLÀ!

Dessuten er dette et skikkelig MOTIVASJONS PROSJEKT for en som ønsker å lære å strikke! Det er sååå mye kjekkere enn å strikke sjerf! Ja det er jo det alle setter en nybegynner til hehe Dette har nesten samme prinsipp: Frem og tilbake med kun rettstrikk i det uendelige, men resultatet blir jo sååå mye gøyere
og ikkje minst flottere enn et sjerf! Er du med eller?

 

PSEUDOKU-KNIT
Bildet over

 

 

 

Designet av Woolly Thoughts

 

Det samme gjelder denne type teppe! Samme greia her, bare dette er heklinges A-B-C. Det er sååå kjekt! Selv om du er en proff hekler er det befriende og noen ganger bare dale ned i go`stolen med noen enkle lapper 🙂
Jepp, som sagt; Et supert prosjekt om du elsker lange serier!

 

PSEUDOKU-CROCHET

 

Om du har lyst på et noe mer avansert teppe, men likevel enkelt BØR du svippe innom HER å plukke med deg ett, eller flere! Ikkje alltid lett å styre seg vettu. Siden eg har strikket både Curve of Pursuit og Penrose kan eg jo uten problem anbefale begge 2! SKIKKELIG gøyale tepper å strikke! Siden COP teppet er helt kvadratisk forlenget eg det på begge sider og fikk et skikkelig stort og godt pledd 🙂

 

 

* * * *

 

TAKK OG PRIS FOR SKYENE!! Eg sov på Dib sitt rom i natt og hadde begge vinduene åpne, men var noe svett likevel når eg våknet. Lå å tenke at eg orker da ikkje en sånn svette seg i hjel dag til, men så ble at så mye bedre da eg sto opp! Jammen meg var det ganske svalt gitt! Jo, det er 23 gr med fare for stigning, men det er overskyet og en anelse bevegelse i gardinene. Sjekket “Været” og det er KUN meldt delvis sol og en maxtemp på 27 + at det skal komme litt regnbyger inn i mellom, men tordenværet er utsatt til kwellen!

Så ja, enn så lenge kan det altså bli en FRESH kwell!!

Uansett, mine planer for dagen er uansett minst mulig bevegelse! På tross av et stivt og helt idiotisk kne humpet eg rundt så alt for mye i går på tross av varmen! Eg blir ofte sånn eg, ja hvis det er noe som på en på hindrer meg så skal eg bare trø til å overbevis meg selv om at eg kan likevel! Samtidig så vet eg jo at DET straffer seg, så ja, da har eg bestemt at i dag skal eg gjøre NADA! Noe som hjalp på den avgjørelse er jo at eg glemte ut i går at Netflix hadde sluppet den siste sesongen av  nettopp “Orange Is The New Black”!!! Eg har jo gledet meg et ÅR liksom, åsså bare glemmer eg det på oppløpssia!?! Jaja da skal eg i allefall kose meg i dag! Amira og Ali har tenkte å montere Tv`en på veggen i dag, men når det er gjort, ja DA er eg klar 🙂

Strikket kun 2-3 omganger i går, som sagt så varret eg rundt og gjorde alt annet enn å strikke,
men skal ta det igjen i dag! Er i gang med mønsteret på sokk nr 2 🙂

Nå krysser eg bare fingrene for en noenlunde sval og overskyet dag!

 

 

KOS DEG MASSE

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg