2-i-1 Strikkeoppskrift – Sommeren er ikke over!

Designet av This Handmade Life

 

Me hadde et godt glimt av den deilig sommeren igjen i går, ja eg renset t.o.m opp litt i grønnsakkassen og fikk plantet litt flere frø…..I dag er me tilbake til 11 grader og regn…masse regn…Hvor lenge var det den fellesferien skulle vare sa du? Hmm 3 uker? Tja, da er det vel 2 uker med drittvær igjen dag? Nei off *henter frem masse positivitet* det finnes da ikkje drittvær! Uansett vær er det alltid noe å finne på. Ali f.eks…han ryddet og vasket lille gangen i går…Resultatet av det er ikkje bare en ren og fin gang, men også en STABEL av jakker i den hobbydelen av garderoberommet som eg viste HER i går!! Så ja, nå er det mye mer Ufremkommelig enn før…Spurte hva ham hadde tenkt å gjøre med de jakkene? Ja nei jo, de skulle jo inn i garderobeskapene da….de bakom døra inn til hobbyrommet som er FULLE av jakker, Ali sine jakker! NOEN er definitivt nødt til å kvitte seg med klær og da spesielt jakker! Men det er vanskelig, veldig vanskelig *ler*

 

 

 

Designet av This Handmade Life

 

Uuuuansett!! Det er fortsatt lenge til den første måneden med R starter og det vil jo si at det er fortsatt mye sommer igjen – Det gjelder som sagt å være positiv å følge kalenderen og ikkje det me ser ut vinduet, iiikkjeeee sant? Dessuten kan jo også sommersokker brukes inne hele høsten og vinteren så sokken blir da slettes ikkje liggende å slenge, gjør de vel? Ikkje bare det, men som ellers når me shopper så elsker me jo 2 for 1 og ta 3 betal for 2? Innerst inne så vet me vel at me egentlig blir litt lurt, men det føles jo så godt, ja å gjøre et kupp, ikkje sant?

Når det gjelder disse sokkene så vil eg si me ikkje blir lurt! 2 par sokker i en og samme oppskrift er flott, rimelige er de også + at benytter du deg av dagens mulighet så får du også 25% (Uten kode) – Dvs at de koster mer i morgen 🙂 Så ja, hva venter egentlig du på? Iiiikkjeee sant! Eg elsker pene sokker ♥

 

MIDSUMMER BLOSSOMS
Bildene over
2 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

Søndag, regn + rent og pent kjøkken! Eg tenker eg bare fortsetter i samme tralten som i går; Perle, Strikke, se på serie, spise litt —> REPEAT! Hva skal du gjør for noe da? Er du en av de som lenge nå har telt på fingrene OM du skal kaste deg på PerleBølgen f.eks? Åååå tenk hvor kjekk høst du kan få og ALT det fine du kan lage til jul?
Ja inni mellom all strikkinga altså! Eg har 2 flotte Gavetips som du kan mekke med perler! Eg elsker de, gøy å lage og jammen blir de flotte også! Ta en titt HER og HER 🙂 Fikk i allefall bekreftet da Trym og Alma Sofie var her om dagen for de ble vilt begeistret over den som var min 🙂 Gleder meg til å gi bort gaver
og i dag skal eg fortsette å perle på den neste som skal gis bort 🙂

Ellers må eg bare som sååå mange ganger før tipse deg om eg Glitrende Herlig blogg; KJERRINGTANKER
Den dama KAN skrive og eg koser meg virkelig 🙂 Gi henne et klikk eller 10 og sammen kan me dytte henne opp på Topp20 lista! Eg kunne virkelig tenkt meg å sette henne helt der oppe på toppen!
Det er på tide at det falske og Uekte trer til side for det ekte 🙂

 

 

LAG DEG EN FANTASTISK
SØNDAG OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Man må kose seg uansett vær. Her er det lettskyet pent vær. Vi venter et vennepar på kaffebesøk, og da SKAL vi sitte på terrassen. Håper de har med jakke. Hvis ikke har jeg pledd.
      Takk for fin omtale nok en gang.

      1. Hørtes koselig ut! Nyt det! Eg har satt skyvedøren helt opp og tatt markisen litt ut slik at det ikkje regner rett inn + eg har tatt på meg ullsokker. Det finnes alltid løsninger for å nyte sommeren hehe

        PS: Eg kommer til å dytte på deg helt til du er der opp *Peker mot toppen*

Siste innlegg