2 Småjævler! – GOD HELG!

 

Da er det helg! Amira vel parkert hjemme hos seg selv og eg kjørte hjem med disse 2 smålævlene i bilen! SHIT de er gode! Smeller litt ja, det gjør det, men liker du det hot så er du i himmelen *ler*

Har spist disse før og det er ikkje en type chips man mauler, ikkje eg i allefall, det er en og en med litt pause 🙂
Så sånn sett er disse helt supre, for eg klarer slettes ikkje maule en pose – Ergo mindre kcal hehe

 

 

 

 

Amira kjøpte disse i England, de selger de her også, på Godteland i Stavanger. 100 kr posen er dyrt, men som sagt: 1 og 1 og du har de lenge. Begge er sterke, men den lilla posen ha en godt slag fra høyre med Lime
som setter spyttproduksjonen i gang – Skikkelig digg!

Siden me var innom IMS har eg også fått i hus noen poser med Boba så i kwell blir det deilig iskaffi.

 

 

 

 

Nå etterpå skal eg fortsette på dette ⇑ prosjektet mitt! Spennende! Ble bra, men det skal tilføres en del detaljer så mulig eg må frem med Cernit`n igjen 🙂 Ellers så venter eg på pakke fra Rito sånn at eg kan ferdigstille de dubbedittene som ligger her å venter. Kan godt være at eg henter frem den STOOORE plata mi for eg har et stort julemotiv eg bare må perle, hvorfor kommer du til å skjønne 🙂

Fårikålen er på kok og når man er småsulten er det helt krise når middagslukta siver rundt her,
derfor tror eg bare eg stikker i dusjen for å få tiden til å gå 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg