2 Vinnere av Julekos Nr 1

 

 

YES! Eg rakk det! Ho Ho Målet var å få unna denne trekningen før eg skulle på Strikkekafé med søs, det klarte eg + at eg fikk klippet opp de siste 2-3 kg med Fruktflesk! Ikke bare det, men eg stakk alene ut på Obs og eg er kjipp-kjapp og det var unnagjort på ca 1 t! En kalkun til oss og en til søs og de, svingte innom henne på vei hjem og fikk lagt vår også i deres fryser 🙂 Greit det når me “bare” har fryseskap. Takk og pris for at bare lot Ali sove for da var kjøkkenet shainet når eg kom hjem + at han nok en jul har vasket alle vinduene
i minusgrader! haha Glemmer ikkje den jula da nalen frøs fast i vinduet! Men ok, nå skravler eg meg helt bort! 2 vinnere ja, hver av de 2 får en herlige pose som er en skikkelig kosepose for
en som strikker, elle hekler 🙂 Dette blir bra!

 

 

Denne uka var det disse 2 kommentere som stakk av med hver sin pose:

 

 

 

De som skrev kommentarene er:

 

 

ELIN B.

&

SIGNE KNUTSEN

 

 

 

Gratulerer begge 2! Send meg adressen deres og pakken går i posten før helga!
Til alle dere andre; Eg har fortsatt 6 poser igjen som skal gis bort før Julaften, 2 hver søndag fremover!
Skulle jo ønske eg hadde en til hver, men går nok ikkje.

Nå skal eg surre litt videre her, slappe litt av før søs henter meg 🙂 Gleder meg til denne strikkekafeén! Fortalte jo at Holen Ullverksted kommer! Ho Ho Kan blir en liten garnsmell i kwell ja…! Woop Woop!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

6 kommentarer

Siste innlegg