2 VINNERE – Håndlaget Maskemarkører

 

Dette var jammen godt timet for eg klarte å få 5 små serier med håndlaget maskemarkører ferdig til i dag! Dette blir altså premien i denne Give Away`n, blir jo nesten som en førpremiere! Dette er markører eg lager for å ha med meg på Solamessen, men nå er det altså 2 stk som får tilsendt 1 av hver.

 

 

 

 

Hver vinner får 1 høne, 1 pingvin, 1 gul emoji, 1 grønn emoji og Cookie 🙂 + 2 julemarkører i emalje 🙂
Alle sammen er med ring 🙂

Da er det bare å svinge Random.org å se hvem eg skal sende disse til….*trommevirvel*…

 

 

Kommentar nummer 9 og 8 er skrevet av:

 

ELIN B

&

LIV I. ANDERSEN

 

 

Gratulerer begge 2! Send meg adressen deres så får eg de avgårde 🙂

 

 

 

SOVE GODT NÅR
NATTA KOMMER

Her plasker det ned…

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. WOW tuuusen takk, dette var kjempegøy og den skjønne premien. 👏👏👏👏🥰

    2. Herlig!!!! Bare elsker maskemarkørene dine.
      Tuuuusen takk.
      Klem fra Liv

Siste innlegg