2 Vinnere – Herlige Opal Garn

 

På tide å trekke ut 2 vinnere til, denne gangen er det Opalgarn som er premien. Hver pose inneholder ca 100 gr, 14 nøster hvor 2 og 2 nøster er liker slik at man kan, om man vil, strikke 2 like sokker.

Hvis du vil ha 2 like er et tips å enten strikke sokkene i X-tall omganger pr farge, eller du kan f.eks bruke en eller 2 terninger og la de bestemme antall omganger, etterpå strikker du bare den andre lik. Eller du kan bruke oppskriften på Blender Socks <—Gratis strikkeoppskrift, har strikket noen par av de.

 

Men ok, la me nå se hvem som får fargerikt garn i postkassa:

 

Pose Nr 1 går til den som skrev kommentar nummer 69 og det er

 

INGER-MARI VESTLUND

 

 

 

 

 

Pose Nr 2 går til kommentarnummer 50 og det er

 

SØLVI ALFNES

 

GRATULERER BEGGE 2!
Nå blir det fargerike sokker 🙂

 

Send meg adressen deres på mail
(eller annen måte om det er enklere) [email protected]

 

 

* * * *

 

 

 

Eg har inkvatert meg her på Hobbyrommet og skal straks montere Badeand nr 12!! Trooor eg sier meg ferdig, for nå er Monsterproduksjonen i gang! Woop Woop! Har fått malt 3 strøk på magnetinstallasjonen min og eg gleder meg til å teste ut om det virkelig funker!?!

Det er mye mulige alle 12 Badeendene popper opp i løpet av dagen, får nå sjå om alle er villige til å bli med på bilder! Litt av gjeng! Men nå? Nå skal limpistolen få kjørt seg 🙂

 

 

KOS DEG VIDERE

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg