3 Lekre og helt Gratis GaveTips

Designet av Maja Karlsson

 

Vet at flere av dere stadig er på jakt etter fine og gode oppskrifter og da helst på norsk, nå er disse 3 lekre vottene her godt egnet f.eks til gaver. De er helt gratis, 2 av de er på svensk og 1 på norsk 🙂 Bare for å nevne det så har eg bare i dag fått 5 mail fra forskjellige personer når det gjelder Uppsala Slippers, og nei, Eg sier det igjen: Oppskriften kan ikkje fåes av meg og nei den er dessverre ikkje gratis lengre, det er som sagt flere ganger opp til designeren og har ingenting med meg å gjøre. Ved å følge linkene eg pleier å legge ut så kommer man dit oppskriften kan kjøpes 🙂 Det samme gjelder nå disse 3 par vottene, klikk på linkene og VOLÁ; Du kommer dit du får tak i oppskriften, noen ganger også direkte til oppskriften 🙂

 

JULVANTEN 2019
Bildene over
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Maja Karlsson

 

BRILLBEE-VANTARNA
One Size

 

 

 

 

Designet av Maria Samuelsson

 

GARNOMREAS ENKLA VANTAR
Medium

 

 

 

* * * *

 

Er i grunnen bare innom en kjapp tur for å legge ut disse go`bitene. Er ikkje helt i form så eg tror eg tar
en rolig og tidlig kwell 🙂 Snakkes nok i morgen 🙂

 

 

HA EN KOSELIG KWELL

 

 

 

Go`klem Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg