3 mønster i en oppskrift – Sommersokker

Designet av Stone Knits

 

Hvis du er glad i å strikke sokker bør du jo klikke hjem denne oppskriften her, 3 mønster i en oppskrift og du kan tryller frem en haug av sokkevarianter! Perfekt nå når me snart skal i gang med alle sommerblomstene,
snakk om å matche blomsterkrukkene!

 

 

 

Designet av Stone Knits

 

Mini Stemor er vel noe av det første som kommer i jorda her, har et brett som ennå står i gangen….Har virkelig vært for kaldt til å være ute å plante…Er jo ikkje alltid påsken er varm og fin! Litt tidlig i år, vel...da passer det jo
å sitte inne å strikke blomstersokker i steden for – Tenker eg! Sokkene strikkes på tynne strømpepinner
og tynt sokkegarn, ganske enkelt perfekt!

 

CHARLOTTES FLOWER GARDEN SOCK SET
Bildene over
3 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

I morgen er det allerede 1.første påskedag, og hva skjer da? Jo, da skal eg trekke ut hele 5 stk som får hver sin deilig Garnpakke fra meg! Dvs det fortsatt er mer enn nok tid til å delta!
PÅSKE QUIZ!

 

Kjenner på kroppen at eg var på en fjelltopp i går, en sånn Go`følelse. Skal ha meg en litt sånn hviledag i dag tror eg, ikkje for at det er sååå mye å gjøre heller da….Strikke kanskje? Har surret så mye med den drodlinga de siste dagene, har vært litt sånn i vakum *ler* Men NÅ er det på tide å få ferdig de ermene
som egentlig er veldig kjappe å strikke 🙂

 

 

 

HA EN FIN PÅSKAFTEN

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Lekre sokker, MEN alt for mange lange trådsprang. Har lett for å bli litt synlig når det er lys bunnfarge og mønsterfargen er mørk. Mulig jeg er for kritisk til egne arbeider. Sokker, votter og erme er max tre masker mellom hos meg.
      Kos deg med en avslappende dag og la kroppen få litt hvile.
      Klem fra Liv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg