ENDELIG!

 

Se der vettu, på plass på en topp igjen – Endelig! Det blåste kuling og plaskregnet ute ved varden, de 5 andre som var med på tur sto i le under huset ved masten…Var bare søs og eg som MÅTTE helt ut på tuppen for
å “sjekke ut” på toppen! Hekkan som det blåste! Lifjell ble først av 10 topper i år, så da er me i gang! Så gøy, eg gleder meg! Måtte ha meg 2 kjappe 10 sek pauser i 2 av svingene oppover, kjenner at kroppen ikkje er heeelt på plass etter trixet vårt med Levaxin forrige uke *ler* Men, eg kom meg opp og sammenlignet med de 2 turene til Lifjell i fjor var eg hele 24 min kjappere i år 🙂 Det er da absolutt noe å ta med seg 🙂

 

 

 

 

Gandsfjorden blåser litt hvit der nede! Nå nylig leste eg om en tur som går fra fjorden der nede og opp,
noen i “Turjenter” på FB inviterte til å ta Sprettraubakken! Tror eg må prøve den i løpet av sommeren, eg tenker at det muligens er greit om det er tørt i det minste 🙂 Det siste året har eg jo blitt mer og mer glad
i oppover og det er digg å kjenne at det ikkje lenger er det største problemet 🙂

 

 

 

 

Syns det var en flott tur eg selv om været ikkje var på topp! Eg gikk med vintertights og regnjakke og fikk i det minste bekreftet at tightsen overhodet ikkje er vanntett i vannrett styrtregn haha Hadde med meg koseklær skift så ingen problem, var i grunnen ikkje kaldt 🙂

 

 

 

 

Eg hentet Amira i morges så hun var med, men siden hun liker ingenting som kommer ned fra himmelen
(Som snø og regn) slappet hun av i hytta mens me var på tur 🙂

 

 

 

 

Spill hører med på påskehytta! Trym var også på besøk, de har hytte like i nærheten og han hadde med seg et knallkjekt spill! Nytt for meg, men eg skjønte det etter hvert. Niesen min fra Bergen var hjemme og det samme var nevøen min og mannen fra Oslo på besøk – Så godt å se de alle sammen ♥ Me hadde det veldig koselig!

 

 

 

 

Søs disket opp med Breiflabb og scampi på thai`vis! Ååå du hildrane du for noe smaker! Skikkelig digg,
og selvfølgelig var det IS til dessert! I 20 tiden takket me for oss og satte oss i bilen hjem,
Amira måtte hjem til Alex (<—The Kitten!) og eg var ganske så søvnig blitt 🙂

 

 

 

 

Ble eg god tur dette!
Skal ikkje se vekk i fra at det er ny Topptur allerede til uka! Greit å få unnagjort de 10 som eg liksom må gå, har jo 7 nuter også, men det går fint + alle de andre som eg har lyst å “bestige” 🙂 Nå skal eg bare surre her på Hobbyrommet så tror eg det blir en tidlig natt! Planen er å gå en tur på søndag også, tenker eg 🙂

 

 

 

 

NATTINATTI,
sove godt!

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg