Klart eg er gal…!

 

Det er ikke på løye at bloggen heter “Tante er fortsatt Gal”….Mange år siden eg havnet i kategorien “smågal”. Akkurat som når det gjelder garn hvor eg stort sett shopper en av hver farge når eg faller for et garn, skjer stort sett det samme innen andre hobbyer også…Som nå…Deilig pakke fra Pen Store i dag, forøvrig en butikk eg trodde var sånn “jalla” og har av den grunn ikke shoppet der før…Men det er altså ikke sant! Ja at det er en “jalla”shop! Å ja, de har myyye fint og flott for oss som liker å tegne, og grunnen for at eg tok sjansen nå var fordi at akkurat det eg ville (måtte) ha var til fine priser *fniser* Kjapp levering for ei som ikke kan vente – (mener pakken kom fra Stockholm) Ganske enkelt perfekt, og produktene eg kjøpte?? PERFEKTE, er vel bare fornavnet! O`la la! De der Micron pennene har eg fra før, kun i svart
Skikkelig bra saker og når de så popper opp i farger…Vel

Eg har jo den siste tiden begynte å følge en hel del “Arts” folk på TikTok…Åååå eg blir jo helt frelst, og eg er glad i å tegne og ikke minst er eg enkel å påvirke innen de rette områdene…Jadda…Det begynte med at eg Googlet disse fiiiine skissebøkene fra Sakura….De poppet opp hos ClasOhlson! Jadda, da kjøpte eg den først denne pakken…Der med fikk eg jo også testet de hvite Gelly Roll tusjene, veldig greit for eg trodde jo ikke på bildene eg så, ja at fargene ble sååå fine på svarte papir! Vel, det ble de
Derfor kjøpte eg flere hvite og farger i Gelly Roll fra Pen Store!

 

 

 

 

 

Inne hos Adlibris fant eg også flere størrelser i Disse Sakura bøkene, både med bleket og svart papir….! Åååå ikke kødd en gang…Ja Takk, en av hver, i morgen kommer det 3 til – Levert på døra! Overraskende nok, var det også her fine priser! Papiret er 140 gr, dvs det tåler en støyt 🙂 Nå har en plenty, mer enn nok til å bare reise på ei fredfull hytte laaangt inne på vidda uten nett….! Kan bare drodle, strikke og gå tur i ukevis! Hadde vært helt perfekt 🙂 Blir du med?? Eller, har DU hytte forresten….! *fniser*

 

 

 

 

Hvis du f.eks har behov for å roe ned (Stresser du f.eks??) er det dette du trenger! NEI, du trenger ikkje være flink til å tegne, ALLE – Både store og små – Kan drodle! Klarte det finnes tegninger vanskeligere enn andre, men “Hei” ingen starter uansett på toppen om man skal kaste seg over noe nytt 🙂 Å sitte sånn og bare zoome ut og slappe av er absolutt likestilt med å meditere – Tro meg, timene fyker….Eg brukte f.eks hele dagen på DETTE!! Akkurat der og da var det det eg trengte 🙂

 

 

 

 

Utover dette holder eg på med diverse her på Hobbyrommet, eg mener; Det plasker ned ute og det blåser som ville helv….Dessuten har eg GOD samvittighet etter at gikk over 1 mil i går kveld i godt selskap ♥ Holder på å teste ut diverse malinger til disse steinfigurene….eg har jo innsett at alt kan ikke være hvitt (Faktisk har overraskende mange sendt “bestillinger” på disse soppene!?!?!)  og det skal eg si deg; Er jaggu ikke bare bare å male de heller, ja og tro at det blir fint!! Eg får nojå om eg kan se penselstrøkene….spørs om eg ikke ender opp med å tape de for så å spraye de! Eg gjorde jo en kjapp investering i Spraymaling
i høst og DET angrer eg ikke på! Fy søren de er fine altså…sukk…Eneste eg trenger nå er tørt og stabilt vær sånn at eg kan stå ute å spraye….! Ser ganske så vått ut fremover! Noen som mailadressen til værgudene??

 

 

 

 

Innimellom plukker eg opp strikketøyet og strikker noen striper – Ermer går fort, frem og tilbake 🙂 Er sååå spent på denne, ja du kan ikkje ane! Dessuten har eg vært på kjøkkenet å laget is! Jepp, is….er spent på den, skal teste den etter middag – Da har den nok vært lenge nok i fryseren. Men nå? Vel, nå skal eg ha meg litt mat, det er blitt kokkelert kylling og ris her i dag. Da tar eg meg et bryst
og lager deilig salat til meg selv 🙂 Snadder nok det sånn midt i uka!

Men du!? EG har en PÅSKE QUIZ her på bloggen, har du ikke fått den med deg bør du svinge innom
å delta. Bare for å gjenta noe av det eg skrev i den innlegget: “Eg har moderert kommentarene fram til eg legger ut løsningen, dvs da si at du kan ikke se verken egne eller andre sine kommentarer” Det er nemligen flere som kommenterer MANGE ganger på rad, og for hver kommentar forklarer de hvorfor:
“Eg tror ikke kommentaren kom gjennom, derfor kommer det en til” – Noen har gjerne kommentert 7 ganger før de på den siste skriver: “Dette er siste kommentaren eg legger inn for eg tror ikke de kommer frem likevel…” Vel, det er ganske greit å lese hva eg skriver, ALLTID 😀

 

 

 

 

 

HA EN FORTSATT FIN DAG
OG KOS DEG

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg