3 Oppskrifter – Til å spise opp!

Designet av Sokolova Anastasia

 

Selv om min erfaring tilsier at den beste biteringen er den du kan fryse ned så falt eg jo likevel pladask for alle Ranglene/Biteringene til Sokolova Anastasia. Har lite erfaring med biting i en trering, men ser jo at veldig mange lager Rangler som dette. Om ikkje annet er de jo superfine til pynt og G A R A N T E R T knallkjekk å hekle ♥
Nå har eg faktisk en del av disse ringene i hus, så man skal jo aldri si aldri!

 

RATTLE BABY DOLL – BOY AND GIRL
Bildet over
Str 12 cm

 

 

 

 

 

Designet av Sokolova Anastasia

 

ALTSÅ? Ikkje sant? Her er det jo bare å sette i gang, er sikker på at du enkelt klarer å hekle “dine egne” også. Bare vær veldig forsiktig med valg av øyner hvis den skal brukes av små barn. Når eg har heklet/strikket kosedyr etc til de små har eg brodert eller på annen måte sydd/strikket øyner 🙂

 

RATTLE DOG GERMAN SHEPHERD
Str 12 cm

 

 

 

 

 

Designet av Sokolova Anastasia

 

Du finner flere varianter inne hos Sokolova Anastasia

 

RATTLE BULL
Str 12 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Sola skinner og eg kjenner at det blir en varm dag i dag! Jammen godt at Hobbyrommet er det svaleste rommet
i leiligheten! Dessutene er det også enkelt å skape gjennomtrekk i det rommet! Blir nok at eg setter meg inn der
å surrer i dag også. Forrige uke da eg dro ut den ene kommoden ut fra rommet og fikk skrivebordet på plass fikk eg jo rydde alle håndklærene på plass i skapene på badet. Satt eg på gulvet mens eg ryddet, da eg skulle reise meg så skjøv eg fra i gulvet på en måte, eg kjente at eg strakk noe i venstre side og fikk en følelse av at noe smalt litt under armen – På en måte. Etter på kjentes det bare ut som det var en “strekk”. Men, nå – nesten 1 uke senere er det bare blitt verre(?) Hmm Tro om eg smækket et ribben eller noe i mine krumspring på badegulvet? Er det mulig i så fall, bare “sånn” liksom? Sitter å vurderer å tlf til legen, men så er det noe med at der kommer eg uansett ikkje til med det samme…Hmm kan jo starte med å sende en melding, tenker jo også at det er lite å gjør om det er et ribben…Ååå det passet dårlig nå, ja uansett hva det måtte være…

 

 

LAG DEG EN FIN DAG
OG NYT SOLA

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Hvis det er ribbein gjør det ikke nødvendigvis vondt med en gang, men etter en ukes tid og en stund utover merkes det godt. Og dessverre må det bare gro. Broren min brakk ribbein på mamma ved å slå henne hardt i ryggen pga hun hadde satt noe i halsen, så skal kanskje ikke så mye til (han var ikke sååå gammel da det skjedde). God bedring 🌹

    2. Høres ut som et ribbein. Sp lenge det ikke påvirker pusten gjør man ikke noe annet en å la tiden lege det Det tar litt tid men gpr som regel greit.
      Men god bedring, det er vondt. Snakker av erfaring.

      1. Går fint å puste, men eg føler eg dør hver gang eg kremter eller hoster *ler*
        Føler det er under puppen for å si det sånn, i brystet på en måten – Det var der eg følte det kom et “popp” da det skjedde….

Siste innlegg