3 Par Råfine sokker – HELT Gratis :)

Designet av Outi Nousiainen

 

Skal man dømme etter været om dagen kan me bare fortsette å strikke ullesokker, jepp – I år blir det sokker
i sandalene og ulltrøye under sommerkjolen! Sånn er det! Da eg la meg i går hørte eg at det eg først trodde var regn var mye mer enn bare det….det var BÅDE hagel og snø i det regnet.…11.mai!! Eg bare krysset fingrene for at blomstene takler det for da eg lukke øynene var det kun 3 grader….! DET er skummelt det! Tror me må investere i varmeovner i år, ja i allefall om eg skal sitte ute å strikke sokker!

Anyway! Sjekk de sokkene da! Fletter er så mye mer enn “bare” ei flette!
Skikkelig lekkert og garantert kjempegøy å strikke. Oppskriften består av gode diagram – Kjør på!

 

THERRU`s SOCKS
Bildet over
Gratis

 

 

 

 

Designet av Outi Nousiainen

 

Oj Oj Oj! Hva med disse da?? Iiiikkjeee sant, de var lekre! ♥ Her har du virkelig muligheten til å briljere under årets juletre!! Jadde, eg sneik meg innom julen….må jo stå i stil med været! *ler*

 

SANTOSHA
Gratis

 

 

 

 

Designet av Outi Nousiainen

 

Knesokker er ALLTID en vinner, i allefall i mi sokkeskuff! Nå er det rett før eg henter frem mine lange deilige som er strikket i Alpakka Forte ♥ Vettu?? Akkurat NÅ så daler det litt….SNØ…WTF!!
Kjenner at dette passer meg midt i…..!?? Arg!

 

SULKASATO
Gratis

 

 

 

* * * *

 

Sier bare det! Hvis været nå knekker alle blomstene eg har plantet, ja da blir det plastikk blomster neste år!!
Greit at eg koset meg max mens eg plantet og gjorde det fint, men fy søren eg blir lei meg om alt nå er forgjeves! Akkurat nå er eg jo glad for at eg ikkje har plantet et eneste frø i grønnsakkassen ennå, det kommer eg til å vente med til været er MYE mer stabilt! Ikkje kan eg dra blomstene inn i stua heller for krukker og kasser er ikkje bare for store, men herregud de veier jo et tonn! haha

Tror bare eg kapitulerer ved spisebordet i dag, plugger AirPodsene i ørene for å høre noe gøy og så bare maler
og perler eg! Har jo ingenting ute å gjøre, ennå, har nemligen pakket bort dunjakka!

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS DAG!

 

Smøre skia kanskje?

 

 

 

 

Go`klem fra ei stadig like optimistisk Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Ha en fin dag du også 😁
      Nydelige sokker men jeg forstår verken islands eller engelske oppskrifter 🤔😓
      Men takk til deg som finner hvergang så mye til oss som følger deg. Hilsen fra en stein kaldt Rjukan.

    2. Håper inderlig det går bra med blomstene dine. Synes nok du har vært litt dristig som har spandert så mye blomster allerede. Jeg har ikke tatt sjansen.
      Men vi krysser fingre. Ha en fin dag. 🤩😊

      1. Det er nokså vanlig å plante på denne tiden ( iallefall her i vest) men det er jo mindre normalt med snø haha Pleier stortsett plante før 17.mai 🙂

    3. Her i Drammen er det også kjølige netter. Jeg tar noen gamle tepper/laken og legger over. Det holder kulda borte. Litt jobb, men plantene overlever👍

Siste innlegg