4 Flotte Luer – Helt Gratis

Designet av Sarah Solomon

 

En luer for hver måned gjennom hele året, ok, det kan man jo like! Ingenting er vel bedre å strikke noe som man kun trenger å strikke EN av!?? Luer ER gøy, jepp! Skikkelig gøy ♥ Alle luene fra DENNE eBOKA er strikket i ett
og samme garn, nemligen DETTE 🙂 Har ikkje klart å finne ut OM man kan kjøpe det på nett å få det sendt hit til Norge!! Garnet ser jo egentlig helt ordinært ut, men eg likte nøstene!! Ja, de så skikkelig digg ut spør du meg…
Tar en i hver farge eg 🙂 Hver enkel lue fra januar til august (enn så lenge) kan kjøpes som Kit, da får du det du trenger av garn + skinnlapper og en liten pose(?). Ta en titt HER, men som sagt, eg vet ikkje om de sender til Norge. Anyway, alle oppskriftene frem til nå, altså august ligger ute Gratis så de kan du uansett plukke med deg 🙂

Eg må snart få i hus noe med sånne Labels og HER INNE kan eg sitte å drømme meg helt bort…Ahaa det er sååå mange fine…men hvis eg skal klikke hjem alle de eg har lyst på blir eg jaggu fattig…*hjertesukk*
Takk og pris for ebay *ler* HER INNE finner du også veldig mange fine 🙂

 

AUGUST HAT
Bildet over

 

 

 

 

Designet av Courtney Kelley

 

JANUARY HAT

 

 

 

Designet av Courtney Kelley

 

JULY HAT

 

 

 

Designet av Meghan Babin

 

MARCH HAT

 

 

 

 

* * * *

Alarmen hadde eg på 06.50 i dag, men siden eg registrerte at Ali rullet ut av senga før det bare sov eg videre. Kom meg nå opp halv 9 så rutinene nærmer seg normale igjen. Nei, me trenger ikkje stå opp for å få opp ungene og passe på at de spiser og pusser tennene, men eg syns det er en fin ting å stå opp, prate et par ord og si hadet 🙂 Liker liksom ikkje å legge oss om kwellen for så å ikkje se noen av dem
før langt ut på ettermiddagen dagen etter.

Planer for dagen er å få unnagjort legetimen i ett tiden, innom butikken å handle litt diverse matpakkemat, merker at eg mangler litt der ennå. Matvanene er jo helt anderledes når det er ferie og matpakker er jo egentlig ikkje eksisterende. Vel hjemme igjen er planen å bare strikke ferdig denne sokken eg holder på med…NÅ må eg få den ferdig, er halvveis ut til tåa og eg fikk strikket litt i går kwell. Planene min etter disse sokkene vare bar eå kaste meg rundt å strikket et par til, dog noe mindre, men eg har jo en annen kurv stående klar her så kanskje eg må kombinere 2 prosjekt? Et par små sokker går jo kjapt da så eg får se hvilket “system” eg sette opp 🙂
Kanskje eg egentlig burde strikket noen luer? Eg falt jo for alle de 4 luene eg la ut øverst her…

 

 

 

KOS DEG OG HA EN FLOTTERS DAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg