4 Gratis og Norske SommerTopper!

Reklame | Dale Garn - House Of Yarn

Designet av Trine Lise Høyseth/ Dale Garn

 

Hvem blir vel ikkje fristet til å strikke nettopp en sommertopp i dette været?? I dag har me hatt så mye som 20 grader her i vest og da blir det fort KAOS i garderobeskapene når toppene lengst bak skal fram! Var i grunnen ganske så fristende med en short også, meeeen eg orka ikkje rake beina så da ble det heller en luftig og lett sommerbukse 🙂 Jaja trenger jo ikkje overdrive første dagen, men hvis du hiver deg litt rundt nå så har du plenty av tid til å fornye sommergarderoben litt! ALLE oppskriftene ligger jo klar å venter, de trenger KUN en omgang i printeren din f.eks 🙂 Snapp de med deg for eg er sikker på at du får brukt for de 🙂

Var jo meg og de stripene da…!!! *Pust inn med nesa og ut fra munnen*

 

 

AMINA TOPP
Bildet over
Fra 85 cm til 125 cm i overvidde

 

 

 

 

Designet av Anne-Kirsti Espenes/ Dale Garn

 

Som nevnt tidligere så liker eg det som er litt langt, så ja, denne er ganske enkelt perfekt til meg 🙂

 

 

ANNE TOPP
Fra 86 cm til 110 cm i overvidde

 

 

 

 

Designet av Anne-Kirsti Espenes/ Dale Garn

 

ELINE TOPP
Fra 83 cm til 112 cm i overvidde

 

 

 

 

Eller du? Hva med en mer tunika sak? Ahaa midt i blinken takk!Designet av Trine Lise Høyseth/ Dale Garn

 

 

AGNES TUNIKA
Fra 104 cm til 144 cm i overvidde

 

 

Felles for alle de 3 toppene + tunikaen er at de er strikket i PURE LINO – som er 100% Lin som igjen er plantefiber, altså er det helt perfekt til deg som er veganer og som ikkje ønsker å bruke f.eks ull. Råvaren er 100 % lin-avfall fra tekstil­produksjon. Råmaterialet regenereres/omdannes til ny lin-rayon-fiber og blandes med 15 % naturlig lin. Prosessen er sertifisert økologisk, miljøvennlig og bærekraftig. Du kan bruke dette garnet med god samvittighet siden det er økologisk, gjenvunnet og produsert på miljøvennlig vis. Det er føles til og med
mykere og mer behagelig enn vanlig garn av lin!

Pure Lino har kommet med hele 8 NYE farger og du kan velge blant 22 farger så ja,
det er vel sikkert en farge som passer de fleste vil eg tro 🙂

 

 

 

* * * *


Sånn ellers i dag? Vel, eg har behandlet dagen som en skikkelig søndag, det er det eg har! Derfor startet eg med en lang dusj og på med litt lette sommerklær. Rasket med meg det eg fant av sminke inne hos Amira og så malte eg meg selv litt og det er som eg alltid har sagt: Det skal bare en liten innsats til før man virkelig føler seg noe bedre 🙂 Mens eg likevel var så godt i gang sendte eg en melding til frisøren min så nå håper eg det blir en time der snart og da skal håret freshes opp og forandres(!!!) Tror det er noe sånt eg trenger for å føle meg noe bedre sånn ellers i hverdagen! Føler meg litt grå og sliten på en måte, men det skal ikkje så mye til før man fort kan føle seg bedre – Hverdags Luksus ♥ SÅ ja, da satser eg på en tur til frisøren denne eller neste uke + eg skal shoppe litt sminke til meg selv. Før var eg så mye flinkere til å sminke meg litt i hverdagen, men nå er sminkeveska så skral kan du tro haha Godt Amira er godt utrustet på det planet.

Har også strikket litt og nå skal eg bare fortsette med deg med eg slenger øynene bort på Tv for å se et eller annet! Tips til god film? Har tilgang til Netflix, Viaplay og HBO så FYR LØST! Er stadig på jakt etter en skikkelig deilig serie!! Kunne tenke meg litt drama og feelgood følelse og som er super å strikke til! Husker eg syns at GilmoreGirls var perfekt til nettopp det, så ja, noe i den duren kanskje?

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL

 

 

I morgen er hverdagen her!!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg