50 og fortsatt ung!


Sånn *Klapser med hendene* – Der har Ali som den første av oss nådd en milepæl i livet; De 50 første åra er allerede unnagjort! Ja eg sier allerede, for eg syns nettopp han var 22 og me var nyforelsket! På den tiden tilbake i Sveits syns eg jo mine egen foreldere var STEIN GAMLE som da var rett over 50…
Nå der i mot; Skjønner ikkje hva eg tenkte på haha

En 50 års dag er gjerne en dag du slår på stortromma både når det kommer til feiring og gaver,
men her gikk den mer eller mindre forbi i stillhet bortsett fra at mor mi kom innom noen timer.

Eg styrte litt og me kom oss tidlig avgårde for å handle og var hjemme igjen litt over kl 12. Ali har fått lyskestrekk og var langt i fra god så han la seg noen timer. Siden eg helt utrolig nok glemte å kjøpe fersk gjær
(selv om det sto på handlelappen) endte eg opp med å lappe vaffelrøre +

 

Knallbra bildekvalitet!! Tatt med Huawei P20 Pro – Bare nevner hehe


eg dyppet en haug med jordbær i Sjokade! FARLIG GODT! Å ja det forsvant fort når ungene etter hvert kom hjem så absolutt positivt at det står en boks til med jordbær i kjøleskapet 🙂

 


Mor mi er godt oppdratt og hadde medbrakt kake hehe Nå er ikkje eg den som spiser noe særlig kake, men de 4 andre likte den godt. Dette var da dessert for Ali laget deilig Wook med kylling og masse gode og eksotiske grønnsaker – JAMMY! Middagsrestene gikk rett i Dib sin matboks 🙂 Så alt i alt ble det en
rolig ettermiddag og kwell og bortsett fra akkurat dere som “kjenner” oss her på bloggen/nett
var det heller veldig dårlig og ingen gratulasjoner, men men…

Anyway, i dag er det FREDAG!! Bortsett fra at eg må til legen en tur nå kl 11 er planen å bare kose oss her hjemme, er uansett ikkje meldt det beste været. Må neste bare få opp farten for eg sitter jo her med det evinnelige kråkereiret mitt som et resultatet av at eg aldri lærer når det kommer til å legge seg med vått hår!
Me får tastes litt senere 🙂

 

 

 

LAG DEG EN
SKJØNN DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei HelgeKlar Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Gratulerer fra meg.
      Kjekt med alle år man får. Det begynner å bli noen år siden jeg fylte 50. Stille feiring, er lite opptatt av sånt. Men den som fikk telefoner med gratulasjoner var en navnesøster i samme by, en god del år yngre ( og penere) enn meg. Fint, så slapp jeg..hehe.

Siste innlegg