6 GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER – JulegaveTips?

Designet av  Lanja Sámsdóttir

 

“Har en drøøøøøm” – TENK! Tenk å bare kunne valse inn på Husfliden f.eks og kjøpe med seg 1 nøste i hver farge av Finull?? Ahaaa MAGISK ♥ Det finnes jo i sååå mange flotte farger og nyanser, ja hele 136 faktisk! Sjekk fargekartet HER! Mmm måtte vært et eventyr, meeen det blir jo litt dyrt da, snakker jo trossalt om neeesten 7 kg Finull! Oh My! Trooor eg hadde besvimt, i allefall dånt litt 🙂

Uansett, 5 av disse 6 oppskriftene er strikket i Finull og det er jo bare så digg! Etter min mening så bør jo votter i allefall strikkes i Finull eller lignende ullgarn. Det er så deilig når votten liksom tover litt av seg selv i bruk.
De blir bare tettere og bedre og bedre etter hvert som du bruke de.

Elsk på det mønsteret i den halsen over her!

 

SOLVARG
Bildet over
Strikket i Finull
23 cm X 61 cm

 

 

 

 

Designet av  Lanja Sámsdóttir

 

Dette hadde vel blitt en lekker Julegave til svigermor? Ikkje det?

 

GRIMNIR
Strikket i Finull
37 xm X 68 cm

 

 

 

 

Designet av  Lanja Sámsdóttir

 

Ja, åsså med matchende pulsvotter? Lekkert ♥
Du kan fint strikke også disse i Finull

 

DRAUPNIR

 

 

 

 

Designet av  Lanja Sámsdóttir

 

BERCHTA
Strikket i Finull

 

Designet av  Lanja Sámsdóttir

 

SEA OF FLOWERS
Strikket i Finull

 

 

 

Designet av  Lanja Sámsdóttir

 

CALAMONDIN
Strikket i Finull

 

* * * *

God Morgen 🙂 Det regner ut…i natt regnet det så mye og så HARDT at eg trodde det regnet glasskuler! Hekkan for et rabalder! Ja nesten like my rabalder som det er i “Strikkemiljøet” om dagen! Oh My God sier eg bare, er DET mulig liksom?? At eg får som ørene flagrer inn i mellom er da en ting, ja for eg stikker jo hodet frem helt av meg selv, men HALLO altså! Tror eg skal sortere hodet litt mens eg drikker kaffi og så er det vel på tide
å røske tak i innvollen en gang til?? Tja…

Anyway, i dag får eg besøk av Solabladet 🙂 Liker Solabladet eg, har hatt mye me de å gjort opp gjennom årene både når det gjelder denne strikkinga mi og litt andre ting. I dag skal de besøke Garnrommet og det kan jo bli artig, vel, hvor artig det kan bli for en mann vites ikkje. Er han strikkeintressert er det jo greit, men hvis ikkje?
Vel
…Gøy tror eg det blir uansett 🙂

Nå skal eg gruble litt, føler eg har mye eg vil si, men fordi eg vet hva som skjer om ikkje ordene sorteres riktig må eg bruke litt tid på hva eg ønsker å oppnå 🙂 SEE YOU SOON ♥

 

 

 

HA EN FLOTT DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂
100% Røykfri i 300 dager!

0 kommentarer

Siste innlegg