7 VINNERE – God Påske

Reklame | Rito Garn&Hobby - Sømsenteret

 

Endelig, da er det på tide å trekke hele 7 vinnere, men først av alt må eg jo takke for et herlig engasjement!!
Dette var gøy! Nå vil eg jo også tro at du vet mer om Tananger og Sola enn at det bare er en plass man kjører forbi på vei til Flyplassen eller gjennom Rennfast *ler*. Respons fra veldig mange av dere har vært at dette var gøy og at det ønskes mer av denne type Give Away 🙂 Det kan det nok bli, men noen ganger er jo det enkle det beste sånn inni mellom i hverdagen. Dvs det kommer nok flere kjappe og fine Give Away utover sommeren –
Stay Tuned som de sier!

 

Men ok, daaa starter eg…. (Snurrer Random.no)

 

Del 1 består av 2 deilige pakker som inneholder de herligste fargene av Petunia Garn fra PT/Rauma Garn. Garnet er det Sømsenteret som har sendt meg. Dette er det bomullsgarnet eg har holdt en knapp på gjennom årene, det eneste garnet eg f.eks brukte til alle klutene me strikket for noen år siden (1 nøste = 1 stor og god klut).
Garnet kan selvfølgelig brukes til alt du måtte ønske.

 

 

De 2 heldige som får hver sin pakke er:

 

LINE KRISTIN L

KARI ELISABETH HEGGE

 

 

 

 

 

 

 

Del 2 består av 2 pakken á 5 deilige nøster Infinity Hearts Rose 8/4.
Et nytt, men overraskende deilig bomullsgarn som eg har fått fra Rito Garn&Hobby.

 

De 2 heldige som får hver sin pakke er:

 

MARIANNE STEINNES

TRINE HOLTHE

 

 

 

 

 

Del 3 består også av det deilige bomullsgarnet Infinity Hearts Rose 8/4 fra Rito Garn & Hobby,
hele 3 pakker á 5 deilig nøster.

 

De 3 heldige er som får hver sin pakke er:

 

BERIT SOLA

LINE KRISTIN L

INGER GRETHE HAALAND

 

Gratulerer alle sammen!

 

Der ble det jaggu meg “BINGO” på en – så gøy!
Ei heldig dame hadde flaks og vant 2 pakker med garn, det var jo extra gøy da 🙂

 

Ok, nå er det sånn at eg ønsker adressene dere raskest mulig slik at eg kan holde lovnaden om at dere skal få pakkene hjem FØR påske. Send meg en mail på [email protected] med adressen og eg skal få pakket de fortest mulig 🙂 HVIS en eller flere vinnere ikkje tar kontakt innen mandagskveld vil
eg trekke nye vinnere av de eierløse pakkene.

 

Dette innlegget kom litt senere enn beregnet, hadde jo planer om å stå opp litt tidlige, meeeen denne tutta bursov til halv 11…eg måtte nemligen evakuere i halv 6 tiden i morges og inn på et annet soverom pga høy
ZzzZz frekvens under nabodyna 🙂  Vel vel….

 

Resten av dagen skal eg i grunnen bare kose meg, nyte at lite trenger å gjøres her i heimen. Senere skal eg lage til ostebord siden bursdagbarnet (Ali har bursdag i morgen) ønsket seg nettopp det 🙂 Det blir nok digg vil eg tro.

 

 

 

NYT LØRDAGEN
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

6 kommentarer
    1. Gratulerer til alle vinnerne. Takk for en veldig hyggelig påskequiz og en flott blogg med mye inspirasjon. 🐓🐔🐣

    2. Så gøy å vinne, og så to stykk! Jeg sender en mail, men kan også hente hvis det er enklest 🤗 Veldig gøy type give away! Supert at du drar i gang ❤

    3. Hurra og grattis til alle de som vant. Flere som har sovet i dag. Jeg våkna 1930. Litt sent.. men etter nattevakter må man ( jeg) suge til meg all hvile jeg kan, før nye 30t fra mandag. Nattevakt er en livsstil for meg. Fortsatt lykke til med perler og jakke😄

Siste innlegg