Å nei og nei….

Designet av Raimonda Bagdoniene

 

Denne kjolen fikk meg til å tenke på DENNE TUNIKA`n som eg faktisk startet på for en del år siden! Ja jo, eg er veldig glad i ribbestrikk, men det ble sååå tidkrevende syns eg…Ble jo aldri ferdig skal vites, men en kjole eller tunika i tynt garn og ribbestrikke måtte vært så herlig!

 

 

 

Designet av Raimonda Bagdoniene

 

Om kjolen har en A-fasong så får du deg en herlig “danse”kjole som du kan svinge deg i 😀 Kjolen på bildet er strikket i tynn alpakka og det måtte jo vært en drøm! Det beste er jo at kjolen strikkes top/down så strikk den
i den lengden som passer deg best 🙂

 

STRIPY SURPRISE DRESS
Bildene over
Str M

 

 

 

 

Designet av Raimonda Bagdoniene

 

En mer sommerlig utgave. Denne designeren har flere morsomme og fine kjoler og eg beundrer virkelig den tålmodigheten. Man kan si hva man vil, men å strikke en kjole top/down i steden fra ned/opp er
sååå mye mer overkommelig – Syns eg 🙂

 

RIBBED DRESS
Str S – XL

 

 

 

* * * *

 

 

 

13 grader…føles som 11…Det BLÅSER, liten kuling fra nordvest – Jadda det er sommeren sin det…Måtte ta inn den ene spraglen min for den var i ferd med å drukne! Noe fremdrift ute har det vært, Ali har fått opp mer hønsenetting langt betong“kassa” i taket ute ved inngangen for eføyen har vokst noen meter og nå må den bindes opp 🙂 Clematisen følger hakk i hæl og eg har et lite håp om masse blomster, enn så lenge er det kun en…Passjonsblomsten på terrassen kommer nesten daglig med en blomst, men selve planten vokser ikkje så fort…
må jo ha noe med været å gjøre..

Vel vel, da er det mer gøy å være på Hobbyrommet, der påvirker nå ikkje været! La ut flere strikkemarkører i går, denne gang ble det Julegriser 🙂 Det er flere igjen av de andre typene også.

 

 

HA EN FLOTTERS
LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg