Ååå deilig Teppe! ~ Gratis Oppskrift

Designet av Mallory Krall

 

Det skjer hver gang!! Når et teppe som dette popper opp klikker noe og eg blir fullstendig mo i knærene…Hodet er langt inn i garnhyllene og en strikkekurv fylles rimelig kjapt! Her kan du bruke akkurat det garnet du vil og du kan hekle så mange lapper du orkerog gjøre teppet så stor/lite som du ønsker –

Det er jo for et luxuskoseprosjekt å regne….*Sukker lykkelig*…

 

 

Designet av Mallory Krall

 

Noe av det beste er jo at du trenger slettes ikkje være en supererfaren hekler for å fikse dette. Me snakker enkle masker som er enkle å fixe, bruk så mange farger du vil, evn hekle kun ensfarger – Det blir også lekkert! Eneste som gjenstår nå er å fylle en kurv,lage deg ei kanne kaffi/te og rigge deg til for ei avslappende og herlig helg 🙂 ENJOY!

 

ISLAND TIME BLANKET
Bildene over
Str ca 120 cm X 150 cm
Gratis Hekleoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Blir nok ikkje noe særlig avslappende med denne helga og eg ser for meg at eg kapitulerer søndag kwell og muligens sover hele uka! Storesøs og eg skal tømme resten og vaske huset til mor mi. Heldigvis fikk me beskjed om at en enkel utvask var det som ble foretrukket 🙂 Så greit! Dette skal me klare, nå har me jo styrt
i vei i mange måneder så ei helg til nå går helt fint.

Min plan i går var å gå ned til huset, det er ca 4,5 km og en helt innafor tur å starte med, men etter litt tenking finner eg ut at det er litt upraktisk å gå med mopp og andre ting som trengs…Så ja…
Blir nok garantert nok aktivitet likevel i dag 🙂

 

 

HA EN FLOTT FREDAG

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Så bra og høre at du og «storesøs» samarbeider så bra.
      Lykke til. Blir godt og få dette unna og gå videre.

    2. Mange flotte teppe, men de blir ikke brukt her. Mer praktisk med noe man slenger i vaskemaskinen med jevne og ujevne mellomrom. Har strikket og heklet x antall, samt sengetepper i tynt garn, så nå lot jeg meg ikke friste til å stupe ned i garn lagrene. Ler
      Synes jeg ser deg ruslende langs veien med mopp og bøtte. Mulig du ville fått noen oppdrag på veien. Lurest å ta bilen da tenker jeg.
      Ordnet seg med bråket om rydding nå da.
      Klem fra Liv

Siste innlegg