Åååå! Denne vil eg ha…

Designet av Annie Lupton

 

Fargen lokket meg først, og så bare måtte eg sjekke ut hva dette var!

 

 

 

Designet av Annie Lupton

 

Likte denne ja! Lekker, søt, røff, tøff, ja den er jo i grunnen det meste – Alt etter hva du velger å bruke den til 🙂 Sommer? Vinter? Jepp, funker hele året! Knall over jeans, fin til skjørt/kjole, over en singlett eller ei skjorte?
Jepp, funker til det meste vil eg påstå. Eg MÅ ha den!

Dette er den type plagg som eg ser for meg en i hver farge…
*Har ikkje tid nå!*

 

 

 

Designet av Annie Lupton

 

Bortsett fra en lekker lace bord, går det stort sett i falske fletter,
ganske grei skuring altså.

 

 

 

Designet av Annie Lupton

 

Den er strikket i fingering garn, nærmere bestemt DETTE, altså tynn merino 🙂 Velger du å strikke med merino blir mønsteret veldig definert, noe som er extra fint på Lacedelen. Oppskriften består både av diagram og skriftlig mønster, det er jo smak og behag hva man foretrekker. Forhold deg til strikkefastheten så går dette greit. Oppskriften består av 4 størrelser med rause mål.

 

NUNA CARDI
Bildene over
Fra 109 cm til 211 cm i overvidde
Beregn ca 15 – 30 cm ex.vidde

 

 

 

* * * *

 

 

Når mor mi ringen om onsdagen og spør:“Skal du handle i morgen?” Tenker eg: Hekkan, er det helg allerede! Er jo ikkje rart eg syns ukene fyker av sted! Så ja, da må eg ut å handle i dag siden hun må ha noe på apoteket nesten litt ASAP, dvs det blir en langhelg på meg for eg tar jo helg etter at handelen er i skapet – Enten den skjer på torsdagen eller fredagen. Hun vil også bruke opp et gavekort hun har på et gartneri, og siden hun fortsatt mangler 3 blomster i forhold til hva hun ønsker, så eg får jo sjekke det ut i dag. Kan jo like godt få det gjort og bli ferdig.

Vettu? Nå i helga har me jammen meg jubileum!
Hadde det ikkje vært for at eg var ung da me giftet oss så hadde eg følt meg som ei gammel “kråke” *ler* Tenkt du….Perlebryllup! Ikkje verst det syns eg 🙂 Tja, må kanskje tenke på noe extra godt til middag? Ei kake? Eller….kanskje det får holde med en Båtis hver? *ler*

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG
OG NYT DEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg