Advent for alle – Spre EKTE Juleglede!

Reklame | Advent for alle

Foto: Vibbedille

 

For meg betyr jula kos og glede! Ikkje minst syns eg selv at gleden av å gi er større enn å få Eg tviholder på mine egne barndomstradisjoner og prøver etter beste evne å unngå de kommersielle fellene som det flommer over av i tiden før jul! Det meste er et evig pengesluk av de sjeldne og få av oss har egentlig helt råd til å henge seg på. Som eg nevnte i Dette Innlegget så sier eg stort sett alltid nei til de som ønsker å nå ut til folk via min blogg,
så nei, de hippeste og flotteste glorifiserte Adventskalenderene finner du ikkje hos meg. Det er nok bloggere
som vil prakke på deg kalendere til 1000`vis av kroner.

Eg slettet alle forespørsler som gikk ut på å selge kalenderen, men eg lot EN mail stå igjen og den fikk eg fra
Wim Van Overvelt, Initiativtakeren av “Advent for alle”! Han har skjønt det! Me blir alle nedrent av “reklame” fra alt av organisasjoner i løpet av jula. Det er slettes ikkje enkelt å plukke ut bare en og få av oss har muligheten til
å sende et par 100 lapper til alle. DERFOR er det denne kalenderen du skal velge deg i år hvis du er opptatt av
å dele av din egen overflod Snakk om å få i pose og sekk! Eg ELSKET jo konseptet for dette gir også meg muligheten til å hjelpe mange og det gjør meg virkelig glad! For du vet: “Mange bekker små gjør en stor Å”

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

Kalenderen består som alle andre kalendere av 24 luker, ja det er litt av den mer gammeldags sorten kan du si 🙂 Her får DU ingenting bortsett fra en GOD følelse ♥ Intet bedre enn det, eller hva? I steden for å “bare” støtte en Organisasjon støtter du hele 24!! WOW! O`jul med din glede sier eg bare!

 

 

Foto: Vibbedille

 

Konseptet er i grunnen veldig enkelt: Kalenderen koster deg kr 299,- Av de 299 kr går HELE 240 kr til 24 forskjellige organisasjoner. Dvs hver dag går 10 kr til en organisasjon Problemet er løst og du slipper å velge 🙂 De 59 kr som er til overs går til design, trykk, distribusjon og markedsføring av julekalenderen og administrasjon. Det er faktisk utgifter man nesten aldri kommer utenom!

Siden eg vet at det alltid er noen som tenker dette så kan eg avkrefte med en gang: Eg tar ikkje i mot ei eneste krone for å “selge” dette. Eg har fått kalenderen på bildet, noe eg er takknemlig for,
men det er også nødvendig i forhold til å kunne lage dette innlegget.

 

 

Noen av organisasjonene du støtter med denne kalenderen er:

Sykehusklovnene
Stiftelsen Organdonasjon
Stine Sofie Stiftelsen
Mental Helse Ungdom
Norges Blindeforbund
Frelsesarmeen
Foreningen For Hjertesyke Barn

Alle de 24 organisasjonen kan du se HER!

 

Tja, da gjenstår det bare èn ting: Å oppfordre deg til at dette er kalenderen du velger deg i år Du kan helt enkelt kjøpe den HER og Swusj så har du den i postkassa i løpet av noen dager
Ønsker du lese mer om “Advent for alle” tar du deg en tur innom HER

 

 

 

 

DA BLIR DET EN GOD JUL
FOR ALLE GITT

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei TAKKNEMLIG Vibbedille

0 kommentarer

Siste innlegg