Akkurat i tide til påske!

 

Nå er det rett før eg skal ta inngangspenger om noen vil inn hit på Hobbyrommet! Har jo snart et skikkelig galleri! Sjekk den flotte kroken min her 🙂 Kunne jo ikke vær bedre, *Happy Corner* og siste tilskudd kunne jo ikke passer bedre enn akkurat nå når det også er Påske! Tenk det du, eg er eieren av 2 “Bunny Original”!! Jaggu ikke godt å si hva det vil si om noen år, sant?

Det store maleriet til venstre er det Alma Sofie 7 1/2 år som har malt

 

 

 

 

 

Se her; 2 selvportrett av Bunny, the one and only! Eg var en av de som hoppet i det da han la ut en utfordring om å kjøpe et lite maleri (15X15 cm) uten å vite motivet, eg ga han bare noen farger eg liker og resultatet ble altså en lilla og en turkis bunny ♥ Å det kan eg si, lett å se at dette er en jobb, eg vet hva dvs å male med oljemaling og på disse er det mye venting (tørketid) Det er en ting på malerier hvor man ofte blander fargene på lerret, men her, hvor linjene er rene og det brukes flere farger uten å blande så må hver farge tørke før du legger på den neste. Eg er veldig godt fornøyd med min investering og de kom opp på veggen med en gang eg kom hjem i dag 🙂 Tusen Takk, Bunny – Helt herlig!

 

 

Det gjør meg glad når eg nå vet at Bunny har vært hos tannlegen og fått ordnet det som trengtes, der av grunnen for malerikjøpene ♥ La nå det være sagt, den løva der har eg ønsket meg siden eg så den første gang og eg var kjapp da han lurte på om det ville hjelpe å selge noen av bildene sine 🙂 Eg liker når folk gjør en innsats når de kommer i en akutt knipe og ikke bare poster en Spleis i hytt og gevær! Eg støtter selvfølgelig en Spleis om det virkelig er viktig, men for meg virker det ofte veldig “lett”….Uten at eg skal tråkke på noen tær. Eg vet hva det vil si å måtte ha en runde hos tannlegen, eg var der selv snart 3 år siden…Vel, eg laget en del armbånd og kom i havn på den måten.

 

 

Ble jo ganske så komplett og flott her samme med den herligste løva! Å ja, eg har kjøpt 2 malerier til av denne lille typen, men siden de er en gave eg skal gi videre venter eg litt med å vise de her 🙂
Vedkomne leser nemligen bloggen min ser du 🙂

 

 

 

 

Fikk litt mer påske i posten i dag, påskestøp i form av kaniner og sauer! Dette blir nice, en fin vårpynt uten den skriker, litt sånn smålekker der altså! Kommer tilbake med de ferdig figurene 🙂

 

 

 

Nå skal eg teste ut noen nye linjaler eg også fikk i posten! Eg har lenge vært på jakt etter passer hvor eg kan sette en tusj i og ikke bruke den blystiften….er jo like langt når eg skal ta tusj på sirkelen etter på….Blir ingen skarp sirkel av det, derfor er disse linjalene helt supre! Å ja, eg vet...eg burde hatt en korktavle på veggen…*ler*

 

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

7 kommentarer
    1. Den gallerikroken din er magisk og bildene fremhever hverandre. Sikker på at Bunny blir stolt. Flinke Alma Sofie.
      Jeg vet ikke om noen så er så allsidig og har så mye spennende på gang som du, Vibbedille.

      1. Helt enig Elin, jeg blir helt svimmel bare av å prøve følge med hva den gale tanten har for seg dag for dag, hehehe.. men jeg spoler framover når hun går ut av leiligheten og ned trappen på starten av dagen 🙈🐰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg