All Inclusive Kosegenser

Designet av Anna Johanna

 

Mange go`saker samlet i en og samme genser, noen bedre eller? Selv om eg ikkje kjenner garnet så seeer det jo ganske himmelsk ut, oversize, høy og litt slappy hals og sist, men ikkje minst: VOTTER!?! Eller, pulsvotter da ♥ Akkurat hvor praktisk DET er aner eg ikkje, men i så fall ikkje? Sy igjen hullet, eller bare dropp å lage det 🙂 Uansett, deilig genser. Litt cropped (Akkurat det er jo in nå), men liker du det ikkje så strikker du den så lang du vil – Det er litt av magien du kan tillate deg når du strikker Top/Down. 

 

HARMAS
Bildet over
Fra 102 cm til 167 cm i overvidde

 

 

 

Designet av Anna Johanna

 

Kanskje du ikkje helt har lyst på en genser i dag? Vel, da kan du strikke deg en lekker hals med mye gøy i 🙂
Flere teknikker, farger og mønster på liten plass. Ble jo lekker da ♥

 

VERSO
One Size

 

 

* * * *

Egentlig ganske kjipt å våknet kjempetrøtt en lørdags morgen! Irritert på meg selv fordi eg glemte å kjøpe Sov-I-Ro da eg var innom apoteket i går!! Ja for eg må virkelig teste ut det om det har noe effekt for det røyner på å ikkje få mer enn 4-5 gode timer med søvn. Våkner jo i 5 tiden ca hver morgen og ligger egentlig bare å dupper frem til eg står opp i 8 tiden. Spørs hvor lenge eg holder i dag før eg bare valser tilbake til puta.

På menyen i dag står det PestoKylling (bestemt av Ali), men hvor den skal lages, eller hvem som skal lage den vites ikkje. Kjøkkenet er jo egentlig ganske ut av drift så i mitt hodet hadde det passet bedre med frossen Pizza eller suppe 🙂 Hvis ikkje? Ja så er det grovbrød i boksen + ost og kjeks fra i går 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei Skamtrøtt Vibbedille 🙂
Røykfri i 9 mnd i dag!

0 kommentarer

Siste innlegg