Alle elsker tøfler!

Designet av Mara Licole

 

Et kjapt og ikkje minst brukanes strikkeprosjekt til helga kanskje! Kan jo være greit å ha en noenlunde jevn strøm til den gaveeska di vel? Du kjenner uttrykket: “Tiden Flyr?” Er du kjapp i vendingen rekker du sikkert både ett
og 2 par innen du stuper i seng søndag kwell.

 

 

 

Designet av Mara Licole

 

Er du litt usikker på hva og hvordan du strikker deg et par, tenker da hvis du er en fersk strikker, start med en liten størrelse og få oversikten. Det er ikkje vanskeligere å strikke det største paret. Eksperimenter med farger og strikk både fargerike og lekre tøfler, hva med et par Pridetøfler? Ikkje sant? Passer supert denne måneden ♥

 

COTTONTAIL SLIPPERS
Bildene over
Fra str Baby til Voksen XL
(7 Størrelser)

 

 

* * * *

 

 

Nå er det bare handlingen som står mellom meg og helga! Føler meg sliten for tiden så kanskje ei helg uten noe som henger over meg kan hjelpe? Hmm vet ikkje hvor vidt det blir avslappende med tanke på at Dib skal kjøre til Kr.Sand i morgen for å hente noen bildeler…Ja jo han er flink å kjøre, men dog,
som mamma sitter man jo likevel litt på “alerten” *ler*

Nei, prosjektet mitt er fortsatt ikkje heeelt tørt (Er det mulig liksom!?) I mellomtiden har eg nesten strikket ferdig den der “hengekøya” mi og den blir i allefall akkurat slik eg så den for meg. Den kan romme mye, ja eg kunne fint ha sittet i den selv og med det “garnet” (Infinity Hearts Ribbon) eg har brukt er den supersterk!

Alt det eg surrer med og lager om dagen er ting som du kan lage hjemme uten at det er noe særlig behov for
å shoppe, det liker me jo – Ja at me bare kan bruke noe av det me allerede har. Mulig du må kjøpe en ting, det måtte eg, men ellers har nok de fleste alt de trenger. Noen må kanskje dukke litt ned i Julepynteske for et par ting, men utover det er det plankekjøring og en god porsjon tålmodighet 🙂

 

 

LAG DEG EI FIN HELG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg