Alt blir bra – Andrà tutto bene

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

Sånn *klapser i hendene* – Nå har eg fått perlet det eg planla i går!
Mønsteret er fra Anja Takacs sin perleapp: “Det perler” 🙂

 

“Det var i Italia det startet. Tegningene av regnbue med skriften «Andrà tutto bene!» – på norsk «Alt blir bra»
og #jegblirhjemme. Midt oppi nyhetsstrømmen om nye smittede, alvorlig syke og døde var det behov for litt oppmuntring og fokus på hvor viktig det er at alle overholder anmodningen om å holde seg hjemme.
Barn og voksne satte seg ned og tegnet regnbuer som symbol på håp, skrev på teksten og hashtaggen, hang den opp i vinduer, delte i sosiale medier og prøvde å oppmuntre hverandre til å huske på at selv om det er tøft nå,
så kommer det til å gå over.”
– Kopiert, og resten kan du lese HER

 

 

 

 

Da er i allefall vår dør pyntet, så ja, da er det vel bare å håpe av naboene følger etter?

 

 

 

 

Siden været er ganske så bra om dagen er det gjerne noen som har startet å plante frø? Da trenger du slike skilt! La ungene perle mens du setter frø, eller omvendt? Figuren har eg bare limt på en tungespatel (Fås på apoteket) Kan være lurt å pakke litt plastikk rundt pinnen som skal i jorda (Da lever den garantert noe lenger)

 

 

 

 

Enhjøringfamilie ♥ Den store er fra Denne Boka, mens de 2 små er fra Anja Takacs sin perleapp 🙂 Har egentlig litt utvidet plan for den store enhjørningen her, men holder på å trene litt så får eg se hvordan det ender til slutt 🙂

 

 

 


Det samme med disse 2, sitter å tenker på om eg skal prøve meg på noe med disse også 🙂 Vel, her har du min dag 🙂 Kom meg tidlig ut og fikk hjem ukas handel allerede i 12 tiden. Var ikkje så mye folk på butikken så det gikk greit. Eneste de ikkje hadde som eg så var mel og sukker, men det har me i hus så den er grei.
Ellers mangler me ingenting og ser heller ingen grunn til å hamstre.

I kwell blir det nachos, siden ingen hadde noe bedre forslag valgte eg noe enkelt i tilfellet det er eg som skal lage det haha Å ja, eg kjenner eg er sliten. Blir litt mye noen ganger, men men. Satser på at Ali henter Dib på jobb og så blir det bare en stille og rolig kwell med strikketøyet….eller kanskje eg bare MÅ legge noen perler til…? Åååå det er skikkelig kjekt altså! Hvis det er noe du skulle trenge så finner du absolutt alt du trenger HER INNE 🙂

 

Eg må rusle ut på kjøkkenet en tur for det er på tide å koke ei gryte med IngefærShot igjen!
Det der er virkelig blitt en helt nødvendig vane 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg