ALT FOR MYE SPENNING!

 

Klikk PÅ bildet over og du kommer til Jostein Værnes sin nettsiden med ALT fra Landslaguttaket i Trondheim denne helgen! Eg har gått med en spenning i magen hele helga, har kontaktet Dib egentlig minst mulig fordi eg ikkje ville forstyrre. Noe har eg jo meldt med han og han har uttrykket bare glede og at de har det kjempekjekt!

Akkurat NÅ sitter han på flyet hjem og Amira skal hente han på flyplassen kl halv 9 🙂 På bildet over er det ca 80 utøvere, dette er Landslaget 2019 + de nye som ble invitert til uttaket i år. (Dib sitter forresten som nr 2 fremst til høyre). Av alle disse skal de plukke ut ca 40-45 stk som skal representere Norge i EM i Bratislava i april. Me har jo trodd hele helga at de fikk vite HVEM dette blir før de reiste hjem i dag, men nei, me får beskjed i morgen! Skjønner at de sikkert trenger et døgn og 2 til å avgjøre dette, men akk det er så spennende!
Nåløyet er søren ikkje sååå stort.

Hadde ikkje tenkt å legge ut noe før eg visste, men siden me ikkje får vite det før i morgen og eg har fått så mange spørsmål om me har “Hørt noe” var det like godt å stikke innom en tur 🙂

 

* * *

 

Ellers i dag kjørte eg mor mi hjem i halv 5 tiden. Hun snakket med legevakt og hjemmetjenesten, men siden de ikkje hadde noe “akutt” ordning og ikkje mye å bli klok på ville hun hjem. Vanligvis klarer mor mi seg veldig godt, men siden hun falt på fredag har hun hatt en del vondt. Hun følte seg litt bedre etter at hun sov ei stund i dag.
Eg ble værende der ei stund siden hun ville dusje og vaske håret og da følte hun seg enda litt bedre. Mens hun dusjet laget eg til middag og hun spiste før eg gikk. Eg vil tro dette går bra og planen er at hun skal en tur til fastlegen i morgen. Både søsteren min og eg bort jo i nærheten av mor mi så det er ikkje lange biten om det er noe. Det var i allefall skjønt å selv ta en dusj og sette seg ned her nå og bare ha det stille 🙂 Blir mye frem
og tilbake når man har en “pasient” vettu, men men

Eneste eg skal etter at Dib er kommet hjem er å vaske og henge opp draktene hans for i morgen er det jo trening igjen haha Trooo om han er øm i kroppen i dag? Oj Oj *ler*

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei fortsatt SPENT Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Håper det går rette veien for Dib! Men om han ikke blir tatt ut så må han ikke deppe. «Det går flere tog.»

      Synd med mora di og at det ikke var hjelp å få. Måtte tenke på fordelen med å bo i en liten kommune på landet. Har en syk mann og får hjelp når jeg trenger. Hjemmesykepleien rykker til og med ut på natta hvis jeg trenger hjelp. Får avlastning på sykehjem når jeg har behov og har også fått akuttplass innimellom.

Siste innlegg