ALVORLIG TALT!!!

Designet av Hui WANG HARBICH

 

Eg love, eg dånte litt når denne bare poppet opp! Var bare nødt å legge den her i bloggen før eg legger meg for den hadde ikkje kommet ut av hodet visst ikkje! Dette er en sånn TYPISK genser eg kan bli spinnvill av, se på den da!? SÅ GØY! Eg trodde først det var Intarsia teknikken som var løftet til vanvittige høyder, men det var litt enklere enn som så: Alle deler strikkes flatt, frem og tilbake og da er det slettes ikkje vanskelig – Vil tro du trenger bare ei skikkelig herlig dose med tålmodighet 🙂 Men se da?? Åååå GIVE IT TO ME!

 

 

 

Designet av Hui WANG HARBICH

 

Det er bare å finne frem den BESTE strikkepinne du har i nr 2,5 og tynt garn,
strikkefastheten er på 29 m/ 37 row 🙂 Deilig deilig og helt herlig 🙂

 

SUMMER IN HOLZHAUSEN
Fra 102 til 116 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

Jadda, da var det kwell da! Planla en rooolig dag i dag, det har det også i grunnen vært, men eg har fylt opp terrassen med tørkestativ! Det ble ganske mange maskiner og sååå deilig! Alle klærene henger ute ennå siden det er meldt opphold hele natta + sol i hele morgen. Her er det bare å benytte seg for regner kommer visst på torsdag! Gudene skal vite hvor lenge det skal regne, da er det i allefall greit av vaskerommet er tomt! Ellers har eg surra her hjemme, rydda gangen skikkelig og fikk vaska alle gulv (Husmorpoeng!)

I ettermiddag kjørt Dib og eg tur; Først innom Coop Bygg og kjøpte maling. Har kjøpt samme farge som me har på veggene på kjøkken, bare denne maling skal brukes på tremøbler. Jadda, for på vei hjem kjørte me innom ei dame som solgte DEN FINE skjenken på Finn! En blytung eikeskjenk og den skal males! Da vil den blende inn i veggen og eg ser det for meg, ja at dette blir bra! Håper bare Ali få malt den fort! Nå er eg jo fullstendig i ryddemodus og når skjenken er på plass på kjøkkenet da skal eg herpe ALLE skapene! Alt skal tømmes, det skal kastes og det skal ryddes for nå skal eg ha skikkelig system i alle skuffer og skap. Vil trooo at eg må noen turer til Ikea inni mellom 🙂 Ååå det skal bli herlig å få skikkelig orden 🙂 Ja du, jaggu meg fikk eg perlet et perleri i kveld, kan tro det ble koselig 🙂 Skal stryke og montere i morgen 🙂 Men nå? Ja nå er det natta!

 

 

SOVE GODT!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

5 kommentarer
      1. Ja ikkje sant det er kjekt? Nå er ikkje denne skjenken gammel, og eg trooor hun eg kjøpte den av ble litt dårlig da eg sa eg skulle male den! hehe Er faktisk ganske så flott som den er, men hjelper ikkje for eg må male den 🙂 Blir spennende å se hvordan det blir når det står inn til veggen 🙂

    1. herreminn for et lekkert arbeide,men desverre er jeg ikke utstyrt med sååååå masse tålmodighet,tror denne ville bli i meste laget,særlig siden det er fram og tilbake og ikke rundt og rundt :=) men lekker,åyes :=) gamle eikesjenker er vakre,jeg er av den gamle sorten som liker mørke møbler så jeg hadde nok ikke malet jeg,kanskje vi får se den flotte sjenken din ? og lykke til med jobben

      1. Dette er ikkje en gammel skjenk, men en temmelig ny en. derfor er det mange som tror eg nå er gal haha Men, eg liker den og skal den passe inn på kjøkkenet (uten at kjøkkenet blir osm hummerog kanari) må den males 🙂 Eg skal vise den, akkurat nå driver Ali med demontering fordi det da er enklere å få det fint når den males 🙂 Gleder meg til å få den inn på kjøkkenet 🙂

Siste innlegg