Amira har Bursdag!

 

I dag har jenta mi bursdag! Tenk du….25 år…VOKSEN! Eg skal ikkje skrive; “Hvor ble alle disse årene av” for me vet alle at de bare fløy av sted! Men det eg kan si er; Trenger eg et ærlig svar, eller en oppriktig mening? Vel, da spør eg Amira. Hun er ei sterk ung dame på så mange måter, ikkje bare har hun en biceps mange kan misunne henne, men hun har sterke meninger og står for det hun mener. Hun er min aller beste venn ♥ Handywoman er også et begrep som beskriver henne godt, kan ikkje komme på i farten om det er noe hun ikkje kan, eller klarer? MEN! Hun kommer springende om hun øyner en edderkopp “10 meter der borte”!

Selv lekre negler og lange vipper kan ikkje hindre henne fra å mekke på bilen f.eks, aldri vært redd for å blir skitten på hendene. Drill, hammer og sag? Ingen problem. Ikea Møbler? Spesialist på montering – 0 stress og 0 problem, går som en drøm 🙂 Baker forresten også de lekreste kakene når hun vil. Strikking? Dessverre…Det tror eg ikkje kommer til å skje, hun gjorde tjenester for meg i 8 kl slik at eg kunne strikke lua som skulle innleveres *ler*

 

 

 

 

Hun startet å jobbe i en alder av 15 år, i Elkjøp ved siden av skolen. Der jobber hun fortsatt. Hun fullførte videregående + noe høyere utdanning, men Elkjøp har alltid vært med henne som et fast holdepunkt. Nå er hun Ass. Butikkleder i Phonehouse/Elkjøp og i år fikk hun TopGun Vingene *Stolt*. Dvs at hun er den beste selgeren 2019/20, i hele Phonehouse! – Ja det ER stas ♥ Hun elsker jobben sin og strekker seg lengre enn de fleste når det kommer til kundene sine, det står det respekt av. Det har blitt mye blomster og sjokolade fra fornøyde kunder. Til våren har hun 10 års Jubileum, eg kjenner ikkje så mange på 25 som kan skilte med det.

Hun har lenge hatt lyst til å bli sykepleier samtidig som yrkesfag frister. Hva hun “vil bli når hun blir stor” eller, om hun vil bli noe mer er opp til henne. Hun er uansett mer enn bra nok der hun er i dag og eg ser for meg et flott liv. Eg gleder meg til å bli med på resten ♥

Pga av Corona utgår jo det hun måtte ha av planer for dagen. Spurte henne tidligere i uken hva hun ville gjøre i dag og resten av helga; “Eg vil ha Nachos og Rød Gelé, mamma!” Ok, så det blir det i kwell, resten av helga blir det kos med et par nære venner – Blir jo uansett en minneverdig feiring.

 

 

GRATULERER MED DAGEN, JENTA MI!
Elsker deg her fra til månen, og tilbake ♥

 

 

 

 

Go`klem fra mamma

12 kommentarer
    1. Gratulerer masse til flotte sterke Amira🍾🥂🎂🎁🎉🎈
      Høres ut som en flott jente dere har i hus😍 Hun minner meg om min mellomste datter i måten du beskriver, de kunne være tvillinger i personligheten❤️ Skjønner godt du er stolt av denne flotte jenta❤️
      Håper dere får en fantastisk dag❤️
      Bursdagsklem sendes fra Sørlandet🥰

    2. Jeg digger edderkopper. Ellers er jeg lik henne i det meste når det gjelder å bruke hendene. Men jeg strikker også 🤣.

      Hun er tusen ganger penere enn jeg noensinne har vært, det skal hun sannelig ha! Det hjelper godt på, det også, selv om folk sånn politisk korrekt ikke skal vurderes etter utseendet ( bare tøv, for det gjør vi automatisk)

      Gratulerer med dagen, Amira. ❤️👍🏻

    3. Gratulerer med Amira. Og du, hvis hun trives på Elkjøp fortell henne fra meg at hun behøver ikke stresse med “hva hun skal bli når hun blir stor” Ass butikksjef i en alder av 25 høres stort nok ut for meg. Datteren min er “bare” barsjef og får hele tiden gnål fra slekta om hva hun skal bli. Hun behøver ikke bli noe som helst. Hun er allerede så utrolig bra som hun er.

      1. Er så enig med deg i det 🙂 Eg har alltid sagt til ungene at de bør fullføre grunnskolen + vid.g. Hva de ønsker å bli må være opp til dem selv, det viktigste må være å ha en jobb man trives i, gleder seg til å møte på hver dag og sååå får lønn komme et sted etter det. Selv om tittel for mange er det viktigste så havner det langt ned på lista hos meg, heldigvis også hos ungene.

    4. Gratulerer så mykje til den flotte jenta di🥳🎂🇳🇴. Så viktig at dei unge får vite at dei er gode nok!!! Ho har no oppnådd meir enn mange voksne kan sjå tilbake på……
      Kos dokke i kveld🤗😋

    5. Gratulerer så mye med Amiras store dag. Og som du sier… tia bare forsvant.
      Nyt kvelden og hverandres selskap. Ønsker Amira lykke til på veien fremover😁💐

    6. Gratulerer med dagen din, amira. Å en klem til deg gv, det er du som har vært med å aoppdratt henne ❤

Siste innlegg