“Amira Summer Dress”

Designet av MinimaKnit

 

Det er nesten så eg MÅ strikke denne kjolen og da MÅ den jo i tillegg strikkes i orginalgarnet! *ler*
Du skjønner hvorfor når du ser garnet HER! *fniser*

Ingenting å si på kjolen uansett navn, en enkel kjole strikkes top/down og du kan jo både stæsje den opp og evn ned om du vil. Med en strikkefasthet på 15 m og pinne 6 så rekker du fint å strikke deg en før sommeren er over *humrer*

 

AMIRA SUMMER DRESS
Bildet over
Fra 94 cm til 116 cm i overvidde
Dansk Strikkeoppskrift

 

 

 

Designet av MinimaKnit

 

En kjole i ribb, strikkes top/down blir nesten som den “lille svarte” som de aller fleste har på lur i skapet.
Passer til alt ALLTID! Veldig tidløs og kan brukes til alt som sagt, ja fra å slenge i sofakroken med
ullsokker på til å ta på litt hæl og svippe til by`n.

 

ODA`s DRESS
Fra 98 cm til 110 cm i overvidde
Dansk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

Fredag, sol og 16 gr – Ikkje så verst gitt, men eg kjenner eg er i kraftig underskudd på Me-Time og eg håper å få det til i løpet av dagen. Hvis ikkje får det bli en lang dusj f.eks inkl hårvask haha Det blir jo litt alenetid det også. Har fått et headset av Amira som er veldig godt i forhold til lydtetthet, dvs at selv om ting koker rundt meg kan eg ta på det, sette på litt musikk og bare fokusere på det eg holder på med uten at eg hører så mye som et tøddel av det som foregår rundt meg.. Når eg er sliten går eg veldig til når andre styrer og fikser rundt meg og det er herlig å koble seg litt bort på en måte 🙂 Er overbevist om at eg er veldig sensitiv, i allefall i perioder hvor eg selv er veldig sliten. Ja, noen dager kan eg rett og slett bli både sur og ganske irritert av lyder.

Anyway, dette blir nok ei fin fin helg! Dib får besøk av en kamerat fra Bergen. De har blitt kjent gjennom Taekwondo`en og han har vært her flere gangen nå 🙂 SÅ i dag må Dib shaine litt på rommet sitt haha En madrass må opp igjen fra garasjen og eg extra seng må fikses. Hørte “rykter” om at Ali og Dib skulle rydde bort en del fra den store gangen i dag! Krysser fingrene for at ALT av parkett/materialer som ligger der fordufter i løpet av dagen!! For å si det sånn, hadde eg vært her alene hadde eg fått en container hjem fort som F..og bare lempet alt opp i der! Ali er mer den som bare MÅ samle på ting…Kanskje det kan brukes en dag…..?

Jaja, det er vel bare å sparke litt forsiktig og komme i gang med dagen 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN EN!
(Dag altså!)

 

 

 

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg