And The Winner is…..??

Reklame | Kate Sin Design

Foto: Kate Fredriksen

 

For noen, eller for en er vel mer riktig å si så blir denne lørdagen bare bedre enn hva den allerede er! JuHuuu
Eg er så spent og eg HÅPER jo at premien virkelig faller i smak hos den som er heldig 🙂 Vinneren får alt garnet på bildet over og det er Kate selv som har farget det! + oppskriften på bildet under!
En skikkelig KosePakke av de sjeldne vil eg si 🙂

 

 

Klar? Ok….

 

 

Design og Foto: Kate Fredriksen

 

Den heldige vinneren er…

MARTHE PH ANDRESEN

Gratulerer sååå MYE ♥

 

Send meg din adresse enten på mail ([email protected])
eller på FB hvis du er der 🙂
Eg formidler det videre og du får deilig pakke i postkasse, herlig ikkje sant!?

*

Ellers når det gjelder det andre eg nevnte før helga, så tar det litt tid med IT delen, men satser på at det er fix ferdig og oppe å går rett over helga 🙂 Eg er ikkje glad i når noen sier A og aldri kommer til B så dette beklager eg, men lite eg eller noen andre kan gjøre

 

 

LAG DEG SEG EN DEILIGE LØRDAG!
Det har eg tenkt å gjøre

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg