Årets Sommer Habitt!

 

I vår gikk eg litt crazy og kjøpte Denne Jumpsuit`n! Tenkte bare at i år må eg ha noe gøy i knall rosa, dessuten elsker eg onepiece! Å ja, den er skikkelig rosa! Den har ligget her i kurven på Hobbyrommet siden eg kjøpte den
i påvente av passende vær – Det har definitivt vært passende vær i det siste,
så en dag må eg jo bare hoppe i det…ehee…i den!

Var vel i går Frodith annonserte Rosa Catwalk at eg kom på min egen habitt…men det ble aldri at eg skiftet og fikk tatt bilde, men det kan eg alltids komme tilbake til neste go`værsdag.

 

 

 

 

Den er i deilig froté kvalitet så helt perfekt etter et bad på stranda! God og stretchy, jaja,
må nesten det når denne smekre kroppen skal inn i den!

Hvis det skal kåres noen vinner i denne FargeCatwalk`n syns eg nå Bunny fortjener den etter at han tok den fullstendig ut i kwell! Så herlig! Anyway, nå må eg få gjort litt her på Hobbyrommet, kom hjem for litt siden.
Har vært ute å koset meg med herlige folk ♥

 

 

 

NATTINATTI
-sove godt

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Så grei modell. Som du sier, kjekk etter et bad.
      Stilig farge, men ikke for meg. Jeg er ikke rosa. Og ja Bunny vet å spre glede. Ble i godt humør av å se det antrekket.
      Ønsker deg en fortsatt fin uke. Klem fra Liv

    2. Takk takk!! Men jeg tok ingenting ut, da hadde jeg nok blitt klaget inn til blogg.support av kjerringa eller et insekt, haha.. men innlegget var morsomt å gjennomføre. Takk igjen, klem 🐰😘

Siste innlegg