Årets viktigste kjøp må du gjøre nå!

 

Selv om det på en måte er kjedelig å gå rundt et vann så liker eg Store Stokkavann best av de vann me kan velge blant, vet ikke hvorfor, men Hålandsvannet syns eg er dørgende kjedelig….Kan ikke sette fingeren på WHY! Ingen tvil om at Ine og eg liker oss aller beste ut over Jæren, da stråler me begge om kapp med sola når den er med oss – Fantastisk følelse å bare gå og gå der ute! Var i grunnen det me ville i dag, men med 16 i pila langs jærkysten kan det bli en kjip motvind f.eks, derfor ble det Stokkavannet – Der går man stort sett i le for vinden. Det manglet ikke på vårtegn i dag, nå kommer det til å sprekke fremover og store endringer for hver tur. Hadde med meg en pose havregryn i dag så me startet med
å mate gjengen som kakler i starten.

 

 

 

 

Alleén som forteller oss at nåååå nærmere me oss golfbanen og da er det bare opp
og ned et par ganger, 2 svinger og me kommer i mål 🙂

 

 

 

 

Ine er en mester til å skremme vettet av gud og hver man UTEN å si et pip! Henger hun seg på armen din kan du være sikker på at det er stor fare i nærheten…! *ler meg skvett ihjel* Sist det skjedde var da me gikk Lifjell i høst og en nydelig Hoggorm smatt mellom beina på oss….Aldri sett Ine springe så fort før *ler*
Så da det samme skjedde i dag slengte eg øyene ut i grøfta på jakt etter orm…

Men nei, ei søt lita padde krysset stien….! Så søt vettu *ler*

 

 

 

 

I DAG husket eg det; SOLFAKTOR! Har du ikkje kjøpt? Løp og kjøp! Solen BITER! *rødt fyrtårn midt i nesa
i dag
* I år kjøpte eg en som eg kjenne Rog har brukt før, så dette vet eg er bra….Det var i fjor eg kjøpte en som skårte Best I test…Rimelig var den også….det skårte TOPP fordi den var vegansk og ikke fordi den var bra på beskyttelse….Hva gir du meg!?!? Eg fikkblemmer og store lepper, og klødde meg ihjel! Eg klaget faktisk på den da dette skjedde, kom på det i dag da eg var innom Kiwi...JAGGU selger den samme solkremen i år også! Solkrem ER dyrt, ingen tvil, men når det kommer til å beskytte seg mot sola er det et produkt man kanskje bør bruke litt penger på, tenker eg 🙂 SØREN!! Eg som stort sett shoppe spå LYKO!! Der får du nå denne solkremen 100 kr billigere enn på apoteket hvor eg kjøpte den….
*Klask meg i bakhodet* Men, eg har jo planer om å gå en tur på jæren i morgen fordi det er meldt sol…Kunne sikkert spart meg den kremen i dag for nå når eg sjekker Yr.no er sola forsinket og kommer ikke for fult før på mandag…Jaja…neste gang *ler*

 

 

 

 

Me ble litt overrasket i dag, men gikk ikke for ny tidsrekord som ligger på ca 1t 30 min. Begge 2 kjente me på litt skavanker i dag og gikk i et lavere tempo enn vanlig, men jaggu meg ble det en BRA tur likevel 🙂
Det viser jo at formen er der ennå og det er så digg å kjenne på!

 

 

 

 

Det beste med en god tur er den gode lunsjen eg digger inn etter på! 2 knekkebrød av kun frø, godt kyllingpålegg, 1/2 Ridder osteskive på hver, gode grønnsaker + 3 iskalde kyllingvinger fra i går
(Syns de er bedre dagen der på eg, mindre klisset og fastere i “fisken”)

Siden eg har planer ok tur i morgen også ble det ingen dusj i dag hehe Ikke for at eg svetter sååå mye på en tur som i dag, en kattevask er godt nok! Dusj og hårvask i morgen, i dag får en bandana dekke for en badHAIRday 🙂 Nå er planen å bare strikke, nyte og kose meg 🙂

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok 

6 kommentarer
    1. Takk for tips. Men til noe annet, hvis det er lov å spørre, uten å være alt for frekk🤗 Jeg prøver å sette inn reklame på bloggen min, men det funker ikke lenger med Metapic har jeg skjønt. Du bruker ikke den? Har du egen avtale med LYKO for eksempel? Eller er det andre metoder enn Metapic?
      Nå har jo du mange flere lesere enn meg, så kanskje enklere da……

      1. Ikke frekt i det hele tatt 🙂 Har aldri brukt Metapic…Eg har Partneravtale og får betalt en viss % av den reklamen som Egmont legger mellom innlegget på bloggen (Den reklamen har me jo alle), jo flere lesere, jo mer kroner blir det 🙂 Aldri syntes noe om den Metapic…Det er en balansegang å bruke den syns eg, da med hensyn til leserene. Ser noen bloggere bruker Metapic mye og da blir det veldig masete syns eg 🙂 Min mening. For å få betalt for Metapic MÅ lesere klikke seg inn for at du skal få litt, med en Partneravtale trenger du kun lesere og må ikke lose de videre til mer reklame for å få litt betalt for dette 🙂 Etter hva eg har skjønt kan alle få Partneravtale?

        1. Ja, jeg har Partneravtale og får den prosentandelen hver måned slik som deg (eller kanskje heller promille). Men sjølsagt færre kroner enn deg, da jeg har færre lesere. Tusen takk for hyggelig svar🙋🏼‍♀️

    2. Du får ta en hytteovernatting ved Stokkavannet neste gang. Lå jo fint til ved bekken.

    3. en fin tur og noen turer er finere å gå enn andre sånn er det.Solkrem er viktig ,nå har vi ikke så mye sool ennå et par timer påå ettermiddagen ,men den stiger høgre for hver uke så må ha solkrem til den kommer ja

Siste innlegg