…åsså på en søndag!

 

Dagen startet rimelig greit, reale mengder kaffi og litt stripestrikk er aldri å forakte på en tidlig søndag morgen. Planen var bare å sitte her å nyte dagen i fred og ro – drømte jo i tillegg om å bare få servert alt eg trengte, men men. Kjente at eg var ganske trøtt, ja når eg klarer å sovne med Vegard&Morten i ørene – vel...da er eg ganske trøtt! Så ja, det måtte jo bare gå som det gikk, eg rullet meg godt inn i et par dyner inne på det iskalde soverommet og selv om Dib høylytt gamet vegg i vegg sovnet eg gadunk! Rakk akkurat å sette alarmen på halv 4, bare sånn i tilfellet….våknet kvart på 5 – Husker lite, men i sekundet eg våknet spratt eg egentlig rimelig greit opp av senga for eg kom på det kjekke strikketøyet mitt! Skal ikkje alltid så mye til å komme seg på beina for 🙂 Det er første gangen på gaaanske lenge at eg har lagt opp til noe nytt bare fordi eg hadde lyst, og ikkje fordi noen forventet det 🙂 DET er digg det! Strikketøyet er også helt i min gate: Tynt, deilig fargerikt garn, og det beste?? Ahaaa pinner nr 2 mm! Det beste! Hvis du har lyst å strikke det du trooor du ser på bildet (ler) kan du finne oppskriften HER, men hvis du vil strikke det som eg faktisk strikker, ja da smyger du deg inn HER!

Ellers? Tja av alle ting så somlet eg meg inn på kjøkkenet i kwell å steikte EN hamburger, kun til moi 🙂 Dib hadde spist opp lasagnen fra i går, Ali steikte seg en Grandi og Amira hadde vært en tur på McDonalds, så ja…Da ble det en skikkelig digg burger på na mor 🙂 Har spist halve og den var skikkelig god – Dagens matinntak 🙂 Søndag har alltid vært en restematdag. Jaja, vet ikkje hvor vidt eg er klar for ei ny uke, men nå skal eg finne meg noe kjekt på Tv, kanskje se serie? En god film? Uansett så skal eg strikke striper og bare nyte hver maske.

 

 

 

HA EN FORTSATT
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Goe kwellen 😂
      Eg riste litt på håve å ler litt nå, for eg som ofte tenke litt koffort, va kje i nærheten av den tanken når eg såg strikketøyet ditt 😂😂😅
      Eg hadde jo venta at det va de nye sokkane, strikk t adle kanta 😅😉
      Godt med ein liden lått før nåttå 😃
      Her går det i hentesett, vente nemlig to! barnebarn før vinterferien, åsså gar det jo vært jul, gavestrikk og kos, ikkje tid t hentesett då 😅
      Takk for ein herlige blogg
      Goa nåttå
      Klem Laila 🤗🤗🤗

    2. Hei! Håper på pakken din i dag.
      Måtte seff klikke meg innpå linken, og tenkte tvert; den burde vi ha her nordpå no. 10 blåe og sterk vind!!
      Mener å huske ei venninne hadde strikka den engang og solgte den tvert på ei messe!! Mye moro ble det med den saken!
      Her skal jeg lære meg nye hæler på sokker, så detter bare å kjøre på!

      Ha en flotters mandag!

Siste innlegg