Avslappende Småstrikk – Gratis Oppskrift

Designet av Mai Meriste

 

Lekker småstrikke fra øverste hylle må eg si ♥ Legg merke til pinnestørrelsene: nr 1,5 mm og 2,0 mm ♥ Dessuten trenger du KUN 2 nøster Tynn Alpaca (Designeren har brukt den fra Drops) 1 nøste i hver farge, så ja, her slipper du unna med ca 40-50 kr siden oppskriften er gratis. Blir jo ikkje bedre enn det 🙂 Med tanke på hvor mange farger du får Tynn Alpaca i kan du jo mixe og trixe 100 vis av luer uten å strikke 2 like, strikk lekre duse luer ton-i-ton eller kanskje du vil ha skarpe kontraster? Ååå du kan velge i det uendelige 🙂 Denne lua napper eg galant til meg for eg har et solid lager med Tynn Alpaca, men burde fått i hus noen av de nye fargene ♥

 

 

 

Designet av Mai Meriste

 

En deilig dobbel kant GJØR mye av lue, en liten detalje som høyner utseende 🙂 Prikken over I`en er jo en fin liten “Hand made” på, eller din egen. Eg oppdaget disse små som er brukt på denne lue ved en tilfeldighet for lenge siden og eg klarte å spore de opp på eBay. Vil du ha akkurat den samme som på bildet finner du den HER,
men du finnes ganske mye flott HER også 🙂 Slike smånips kan man ikkje ha for mye av 🙂

 

MARGIT IN THE WIND
Bildene over
Str Medium

 

 

 

* * * *

 

Tirsdag er i grunnen den eneste dagen i uka hvor eg ikkje må ut å kjøre og der med hadde eg planer om å surre her hjemme. Har jo f.eks noe Fruktflesk som må klippes! Men, nå skal eg nå ute en tur likevel. Det blir en apotek og butikktur for mor mi og da går klokka og dagen vettu. Eg får se om eg trekke opp (du vet, drar i snore som på en sprellemann) han Ali så kanskje han fikser litt på kjøkkenet mens eg er ute. Det er EN ting å bake og lage vettu, men hvis man først må rydde og vaske kjøkkenet, ja da er i alle fall eg sliten etter på og kakene må vente…En ting er i allefall helt sikkert og det er at det ALLTID må være noe og ikkje skjønner eg hva som skjer, men eg våknet med en “stiv” akilles i dag!? Klarer ikkje å “rulle” foten når eg går og det er skikkelig vondt når foten hviler på underlaget, må legge den sidelengs liksom! Er det virkelig avgrunnen som starter så tidlig, eller har eg bare sprunget rundt for mye? Blir jo til tider veldig mye frem og tilbake når eg springer rundt her hjemme,
men man skulle jo tro det skulle gå greit…?

Anyway, eg la ut på Snapchat i helga at eg skulle se “The Irishman”? Å ja eg ble ganske yr vettu med tanke på Rollelista og alt lå jo tilrette for en skikkelig go`bit, men eg ble sååå skuffet! Det var en veldig laaaang film, helt ærlig? Eg holdt på å sovne og ga meg etter 2,5 time. Da satte Amira og eg på “Molly`s Game”
og DEN kan eg virkelig anbefale!

Jaja eg får nå se hva det blir ut av denne dagen, ut i gråværet må eg jo uansett!
Ble dårlig med underkjølt regn her, men REGN er det så absolutt og hele 9 grader.

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei litt halt Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg