Avslappende SommerTopp

Reklame | Link til Pure Lino/ Dale Garn

© YarnFabricBourbon/ Designet av Jennifer Beale

 

En skjønn topp som kan brukes til både hverdag og fest! Herlig topp å ha på seg når man skal på middagsdate!! Slapp av i magemusklene og spis deg mett, ahaa så deilig! Kunne virkelig tenkt meg et par av denne 🙂

 

 

© YarnFabricBourbon/ Designet av Jennifer Beale

 

Toppen er strikket i DETTE GARNET og toppen strikkes med en strikkefasthet på 22 m/ 10 cm. Om eg skulle ha strikket denne toppen kunne eg tenkt meg å strikket den i Pure Lino som er 100% Lin noe som
er veldig svalt og godt til sommerplagg. 

 

TWILLINGATE
Bildene over
Fra 85 cm til 130 cm i overvidde

 

 

* * * *

Jaja, da er det jaggu meg torsdag gitt og ganske så snart helg! 🙂 Blir egentlig ikkje noe avslappende helg, det kommer garantert til å gå i ett – Da er det godt eg kan slappe av på mandag haha Lørdag starter i grunnen tidlig for oss alle; Her i Sameiet skal det være dugnad på lørdag. Da skal det graves ned strømkabel til hele garasjeanlegget slik at de som vil kjøpe seg El-bil kan gjøre det. Dette tror eg faktisk det helst er mannfolka i Sameiet som skal ta seg av(?). Ved å gjøre denne nedgravinga selv sparer me visst så mye som over 50.000,- greit nok det. Får jo håpe at den meldte snøen melder avbud akkurat på lørdag! Dib skal også tidlig avgårde – han skal ta DommerKurs (Taekwondo) og det vare fra kl 10-18 så lite lørdag på han gitt! Søndag er det tidlig opp og ut! Det er klart for Rogalands Mesterskapet hvor Dib stiller både som deltager OG Dommer! Det blir som en “eksamen” på kurset han tar på lørdagen 🙂 Spennende! Han har jo gullet fra i fjor som skal forsvares så dette blir gøy – Gleder meg eg, er alltid kjekt å bli med, ikkje minst så kommer eg meg litt ut 🙂

I følge tidligere værmeldinger denne uka er det visst nok en overhengende fare for SNØ i helga!?!? Vel, fikk akkurat en Snap fra ei som bor litt nord på vestlandet og ja, DER snør det! FYSJ!! Nå sjekket eg værmeldingen på Yr.no, heldigvis ikkje noe snø direkte, men når det meldes +3 grader og regn kan det fort blir litt sludd! Tenker helst i forhold til søndag morgen…kan jo kanskje bli litt glatt!! Jadda, selvfølgelig har me nå sommerdekk og er det fare for føret så får nå i allefall ikkje han Dib kjøre til hallen! No No! hehe

Hva dagen i dag skal inneholde har eg ikkje bestemt meg for, men en ting skal eg brøle og det er at eg GLEDER meg til JUNI!! Jadda me fikk begge igjen på Skatten i år, eg fikk faktisk ganske MYYYE igjen og gudene skal vite at det kommer godt med!! Me har selv valgt, etter at me sluttet å røyke i desember å bruke røykepengene + litt mer på å betale ferdig litt “groms” haha Da blir det sparsommelig i kantene kan du trygt si, men!! Det er greit (revurderer det hehe) å snu på hver eneste krone når man på en måte har valgt det selv, i allefall når det er for en kortere periode, men nå begynner eg å blir (dritt)lei *ler* Derfor GLEDER eg meg til juni, da er det slutt og me sitter igjen med saftig + begge 2, men hekkan da har me egentlig vært ganske så flinke 🙂

Tja, da gjenstår det bare å få fart på dagen og den starter på badet!! Da skal eg gjør noe som burde vært gjort for lenge siden, men som eg nå har fått muligheten til å gjøre hjemme!?!? haha irriterende, ikkje sant? Ja med en teaser! haha Selv om det forsåvidt er av det meget så privat anliggende vurderer eg å bare slenge det ut her i et innlegg, ja for eg VET at andre også har det slikt! Får se hva bilder eg klarer å ta! haha

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FORTREFFELIG DAG!

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg