Bare et par fine Sokker

Designet av Sandrine Vos

 

Tro om tiden er inne for å sprette det eneste Zauberball nøstet eg har på hylla?? Jaggu har det nøste ligget der lenge! Fargene er ganske så magiske, det er nemligen Tropical Fish ♥ I tillegg kan eg bare ta det naturfarga Opal Uni nøstet eg har, altså er garnet som er brukt på ca 400 m/ 100 gr. Dessuten er sokker med striper aldri feil 😀

 

 

 

Designet av Sandrine Vos

 

Designeren har flere sokker med samme striper, bare forskjellige tema, strikk det som passer deg best eller sett ditt eget tema på sokkene 🙂 Virkelig delikate sokker, absolutt!

 

AMONG THE TREES
Bilden over
Str S – M – L

 

 

* * * *

 

 

 

Ok, da er me midtveis i uka – Snart helg! Hehe Trenger du et middagstips til denne onsdagen kan eg seriøst anbefale Ravioli! Kjapt og greit om man ønsker noe godt å slenge på bordet, her blir det rester etter gårsdagen 🙂 Kan være digg det også.

Ellers kan eg melde om pizzevær: Regn, 9 grader og ganske surt. Foreløpig plan er å stryke litt perler i dag, muligens perle noe mer.…Jul kanskje? Sånn ellers føler eg meg litt i limbo på Hobbyrommet om dagen….
Er liksom ferdig med det eg skal ha med på Strikkefestivalen, vet ikkje helt hva eg skal begi meg ut på for plutselig er eg ute på “Kjøret”, samtidig som eg må beregne tiden eg trenger før jul om noe skal lages…Kanskje eg rett
og slett bare må ta å strikke??
Har jo tross alt en genser eg virkelig ønsker ferdig, men ikkje har hatt tid til…Sukk…ikkje sant…

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg