Barnebukse – Strikkeoppskrift

Designet av Briana K Designs

 

Det meste av det man liker å styre med går i bølger, det gjelder også babyklær hos meg. I rykk og napp kan du. Var ei som spurte meg her om dagen om eg hadde tips til ei god babybukse, der og da hadde eg i grunnen ikkje det før denne poppet opp. Den ser jo umåtelig god ut da, ei skikkelig behagelig kosebukse vil eg si. Bare et godt tips: Velg alt annet enn acryl garn som den orginalt er strikket i! Baby/Barn og Acryl er for meg ikkje forenelig…
Det finnes MYE annet garn for de som klør eller ikkje tåler ull – Det trenger ikkje være “plastikk”
som er så farlig på de små, ja alle i grunnen.

 

 

 

Designet av Briana K Designs

 

Jadda, det er ei skikkelig digg ribbebuksa, men den er faktisk ikkje strikket – Den er heklet og eg måtte sjekke 2 ganger! Ikkje sant den ser god ut? Her er det bare å hekle ei bukse til hele oppveksten! Ja den går “bare” opp til 3 år, men etter en viss alder trenger jo de fleste ungene bare extra lengde i beina og ikkje særlig mer 🙂

 

BABY PANTS
Bildene over
Str Nyfødt til 3 år

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag er eg trøtt og sløv, har sovet litt lite godt og nå vet eg hva som er årsaken til det: Eg blir rett og slett skikkelig “Vond” etter rødt kjøtt, sånn er det bare, men eg ramler av “vogna” hver gang…Hadde lammelår i går og det er jo veldig godt så eg spiste det og masse brokkoli. Dette er ikkje noe nytt for meg…rødt kjøtt har magen min tålt dårlig etter “Omlegginga” og etter at eg nå har vært fin i kosten det siste halvåret merket eg det extra godt etter i går…Nå skal det gå lenge til neste gang, eller kanskje aldri? Har det fint på kylling og fisk eg…men så er det jo veldig godt med kjøtt også da, bare synd at man skal bli så dårlig…Det kjennes nesten ut som eg må sove et par timer til…

 

 

 

HA EN FIN SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Har i alle fall begynt å kjøpe julegaver! Julestrikk får vente, men barnebarna vil nok gjerne ha julesokker!

Siste innlegg