BEACHWALKER – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av The Noble Thread

 

Strikker du i Bomull, Silke, Viscose med kun et hint av ull vil du få et plagg som absolutt kan brukes på stranda uten at du smelter vekk. Strikk deg en sånn “Slenge på seg vest” i farger som f.eks matcher bikinien
eller badedrakten og eg er sikker på at komplimentene vil hagle ♥

Til denne Beachwalker`n trenger du 2 av DISSE NØSTENE 🙂 Utrolig flotte farger!
Eg har strikket av Norogarn før, dvs si SilkGarden og eg likte det veldig godt, men akk, det er ganske dyrt da!!

Designeren har laget til GarnKit om du ønsker å benytte deg av tilbudet, du kan jo snuse litt på det HER! Oppskriften kan du uansett plukke med deg gratis 🙂
Da sparer du ca 20%, du vet: 1 kr her og 1 kr der 😉 

 

 

Designet av The Noble Thread

 

Strikkefastheten på prosjektet er 12 m/ 32 row på 10 cm og du kan selvfølgelig strikke i et annet garn! Anbefaler da gjerne å bruke litt av samme blanding som orginalgarnet med tanke på at det er et strand/sommerplagg. Lin er jo også en kvalitet som egner seg godt og det er ganske så deilig rett på huden hvis det er varmt.

 

BEACHWALKER
Bildene over
Str XS/M og L/XXL
Den kan strikkes både som lang eller kort.
Gratis Strikkeoppskrift

 

* * * *

 

 Vel, her er det pissevær og krøftegraving på gang og det er vel slettes ikkje den beste komboen vil eg tro? Heldigvis for at det sto “En manns jobb” på infoen som ble lagt i postkassa her om dagen, ergo; Me damer trenger slettes ikkje bli med på dette haha Med andre ord er det et skikkelig mannfolk arbeid haha Med tanke på at Ali og eg er de yngste her i Sameiet er jo det forsåvidt greit for eg trooor liksom ikkje at nabodama på 70`ish er så interessert i å delta? Eller, hvem vet? Anyway, det skal kraves grøft langs hele garasjeanlegget som strekker seg over 3 seksjoner og asfalten enkelte steder må brytes opp. Det skal legges ned strømkabel slik at etter på kan de som vil kjøpe seg el-bil. Det eneste den enkelte må gjøre selv er å kjøpe den boksen som skal stå inne i garasjen. Tja, tviler jo på at min arabiske Bmw elsker av en mann vil ha en el-bil…hehe

Å du du du!?? JuHuuu Thelma Kjolen til Amira er ferdig monter!! Woop Woop! Det tok hele kwellen i går! SERIØST, ja det gjorde det fordi eg valgte å montere den på rettsiden og da syr eg med små og forhåpentligvis usynlige sting! EG føler: Når eg vrenger en genser og syr den sammen på vranga så blir den litt “pølsete” i sidesømmene!? Er det bare meg det gjelder? Uansett, eg satt nå her med kun en tråd Kidsilk Erle på nåla og sydde små små sting slik at forstykke og bakstykke nå ligger kant i kant, ingen overlapping eller noen ting og nå kjenner du liksom ikkje forskjell i sømmen, dvs genseren er ikkje tjukkere der, men lik rundt det hele. Om det ble fin? Åååå den ble FLOTT, eller nei….Den ble PERFEKT! ♥ Det eneste som var superirriterende var at Amira sovnet så tidlig og hun har ikkje prøvd den på ennå så da må eg gjerne vente til hun komme hjem i dag…Arg åsså skal hun på Personalmøte i kwell etter jobb…Hmmm tror om eg bare skal gjøre det eg tenker uansett?? Du ser det, på denne kjolen er det en ganske så stor hals og det vil ikkje hun ha, den er grei. Hun vil bare ha den sånn tynn uten noe hals. Eg ville bare prøvd den på for å se om halsen f.eks er vid for min tanke er å bare plukke opp passe masker i halslinningen for så å felle av med I-Cord. Det tror nemligen eg vil bli en flott avsluttning, eg klarer ikkje bare å bruke avfellingskanten som en “hals” liksom…Ser litt uferdig ut da syns eg 🙂
Trooor bare eg tar en sjefsavgjørelse og satser på at det faller i smak.

Så ja, når det er gjort kan eg bare konsentrere meg om Glam-Sokkene 🙂 2 tre striper til så er eg klar for hæl nr 2, blir så bra så. Siden Ali er ute med mannfolka å jobber skal eg bare sprinte litt rundt her og gjøre det eg må
og så skal eg nyte litt etterlengtet ME TIME!

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN SUVEREN TORSDAG

 

 

Go`klem fra ei Gira Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg