Beklager, men eg måtte bare!

Designet av NaRoKnit

 

Når eg finner noe eg faller for så er eg ikkje så opptatt av alt annet enn at DEN oppskriften bare må eg ha, uansett! Dvs at eg egentlig ikkje bryr meg om at denne oppskriften er på tysk…Vil eg strikke sokkene nok, ja så finner jo ut av det 🙂 Litt tysk kan eg fra før og egentlig så syns eg ikkje tysk er så vanskelig å lese heller, men det kan jo være umulig for deg – og det beklager eg 🙂 En ting kan me jo være enig om; Sokkene var stilige,
ja fra en RibbestrikkeElsker til en annen ♥

 

 

 

Designet av NaRoKnit

 

Har du strikket en del sokker så er det ikkje sikkert at det er så vanskelig heller, selv om oppskriften er på tysk? Det er jo bare å prøve og det verste som kan skje er at det blir mislykket, altså:
Verden går slettet ikkje under av den grunn 🙂

 

COZY RIBS
Bildene over

 

 

 

 

Designet av Heidemarie Kaiser

 

Som et lite plaster på skuffelsen legger eg ved denne lekre genseren! Den har ligget å ruget en stund hos meg, også en tysk oppskrift, men den er også publisert på engelsk 🙂 Da vil eg tro det ble noe enklere med en gang. Genseren er strikket i Wollmeise med en strikkefasthet på 26 m/32 row 🙂

 

TINTA
Opp til 129 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

Søndag og opp kl 07:10!! Kjenner eg burde hatt minst 2 timer til, i allefall 1!! Men men, mulig eg kvikner til hvis ikkje må eg kaste bort et par timer på en kwil…..Eg hadde så mange planer i dag liksom, ja rett og slett TING som eg har lyst å styre med! Har i grunnen lovet Dib at han skal få (øvelse)kjøre seg selv langt hokken ut på Nærbø, men eg er redd eg kommer til å sovne bakom rattet når eg skal kjøre hjem alene. Mulig han bare får kjøre seg selv inn til togstasjonen i Stavanger? Etter det var planen å stryke de store perlebrettene siden Dib monterte krakken til meg i går kwell/natt. Tja, videre tenkte eg å bake litt kombinert med at eg da bruker heve/steiketiden
til å perle….Hvis eg ikkje våkner mer enn hva eg er nå blir det nok nada i dag!

Ut over det så er nå ikkje været så gale! Våknet til 15 gr og sol, det skal stige til 18, men da skal det visst også regne…Så nei, helt perfekt blir det altså ikkje. Jaja eg får nå ta å starte dagen og bare se hva det blir til 🙂

 

 

 

LAG DEG EN
GOD SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Jeg sov helt til 7 i dag! Sånn tenker jeg 😀 For jeg våkner ofte 5 og 6, helg som hverdag… Og i dag våknet jeg 5 og la meg igjen, tenkte jeg MÅ sove mer. Og det gikk fint 🙂 Sikkert greit å kunne LITT tysk ja, hvis oppskriftene er på tysk 😀

Siste innlegg