Berre Lekkert – Gratis Oppskrifter

Designet av Alexandra Brinck

 

Det er ikkje måte på verken hva eller hvor mye du kan strikke i disse tider, skal man være veldig fornuftig så er det ikkje så mye annet å gjøre heller – Ja hvis det ikkje er høyst nødvendig! Eg har et par 3 HØYST nødvendige æren i dag, dvs eg skal ut på tur og unngå så godt som alle og alt 🙂 Men det å utnytte tiden hvor me helst bør holde oss til å bare strikke av hjertens lyst vil jo til slutt betale seg kan du si! Du har nå virkelig muligheten til å bunkre opp med både julegaver og andre gaver for lange tider fremover 🙂 Utnytt det!
Gjør ditt beste og gjør dagen fin-fin, tross alt 🙂

 

OLYMPIC WRISTWARMERS
Bildet over
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Alexandra Brinck

 

EMMELINE MITTS

 

 

 

 

Designet av Alexandra Brinck

 

GOYA WRISTERS
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

Designet av Alexandra Brinck

 

JERVIS GLOVES

 

 

 

* * * *

 

Ok, enn så lenge sitter eg bare her å våkner, men det kan faktisk muligens bli litt travelt i dag….Først skal eg kjøre Amira på jobb kl 13, bedre at eg gjør det enn at hun sitter på bussen. Der etter skal eg handle for mor mi og så vet eg at en realtivt stor pakke nå er på vei fra Stavanger til Tananger, så den må hentes! Woop Woop! Den gleder eg meg til ass! Og sååååå i ettermiddag skal eg kjøre Dib på jobb – på den måten har me unngått 2 bussturer i dag 🙂 Satser på at Ali henter Dib i kwell. Når eg så kan tillate meg å lande her hjemme igjen har eg MER enn nok å fylle glassene dagen med *ler* Fikk en hel masse glass i hus i går vettu, 35 faktisk og de skal fylles med……PERLER! Jadda, galskap har sjelden noe ende og denne er intet unntak, men fy så gøy da!! 🙂

Vel, hva er så dine planer i dag da?

 

 

 

LAG DEG EN GOD
DAG OG KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Min plan for dagen er å ta det helt med ro og kose meg med hekling. Har visst vunnet i koronalotteriet, så da går livet litt saktere og litt mer forsiktig videre.

      Huden på venstre pekefinger sprekker rett under ytterste ledd når jeg strikker med metallpinner. Av en eller annen grunn havner spissen på strikkepinnen alltid i den sprekken, det er ikke særlig deilig. Etter en liten uke med smøring, plaster osv uten effekt, er det på tide å sette alle strikkepinner i karantene.

      Så nå blir det å ta fram Mandalamatta mi og hekle videre på den!

Siste innlegg