Billig Julegave – Gratis Oppskrift

Designet av  Arienne Grey

 

Det er selvfølgelig om du ser bort fra arbeidet ved å strikke et par. 1 nøste Finull er alt du trenger + noen timer foran Tv = Vips en lekker Julegave! Hvor mange av disse rekker du før klokkene kimer? Når eg strikket julegaver halve/hele året inkl eg ikkje eget arbeid så mye i gavene. Eg tenkte mer på hva som var riktig til den eg tenkte på, men det er klar: Som ved alt annet strekker man seg litt lengre for noen, sånn er det bare 🙂

 

 

 

Designet av  Arienne Grey

 

Siden eg får litt pez når oppskriftene ikkje er på norsk kan eg fortelle at denne oppskriften er KUN på engelsk og tysk, dette er også noe som er informert om hos designeren. Nå er jo ikkje dette en kjøpeoppskrift så noe tap er det ikkje. Det nytter lite å bli sur på meg om oppskriften du kjøper ikkje er på norsk, eg kan jo ikkje bare oversette den – Sånn er det 🙂 OM du kun foretrekker norsk strikkeoppskrifter har eg postet et HAV av det og alle sammen finner du HER INNE på rekke og rad, det er bare å forsyne seg 🙂 Eg mener fortsatt at engelske oppskrifter er best, har du prøvd noen ganger så går det etter hvert automatisk og det er ikkje vanskelig. Er du usikker, men vil prøve deg på en engelsk oppskrift kan du plukke med deg Denne Oversettelsen som vil være til god hjelp 🙂

 

 

CLOUDBURST
Bildene over
Str Medium Dame
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Da var det jaggu meg fredag om du ikkje har fått det med deg! Her i huset betyr det handel, blir sikkert litt nedgradert i dag siden Ali tok seg en tur på Rema mens eg sov i går. Ergo kan eg garantert stryke ut en del av det har på lista 🙂 Tidligere i uka hadde cravings på Denne kyllingretten og skrev ingrediensene på lista, i dag er ikkje magen min helt enig så eg får se hva eg klarer hoste opp i løpet av dagen 🙂 Gårsdagen ble helt surrete, eg startet jo dagen med 2-3 t på sofaen, fikk etter hvert vondt i hodet pga massive mengder rå løk på kjøkkenet under middagslagingen og ikkje ble det bedre når naboen fyrte i peisen heller….Hva er den greia egentlig? Som nevnte flere ganger syns eg lukta av fyring har blitt ekstrem de siste årene? Må t.o.m lukke ventilene i vinduene for det er sååå stramt at det går rett i hodet på meg!

I natt har eg sovet hele 9,5 timer! La meg tidlig i går og våknet av alarmen kl 9. Hodet er på plass igjen og før kaffikoppen var tom har eg fått en idé til noe eg vil prøve å lage, men eg må finne ut hvor eg kan kjøpe Knallstrips!! Vet du det? Aner ikkje hva det egentlig heter så eg få lete litt 🙂

 

 

 

LAG DEG EN
FORTREFFELIG FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Så fint mønster! Jeg har Finull på lageret, så dette passer perfekt 😍🍁🌞
      Angående vedfyring, så er det flere som kjøper billigere og dårligere kvalitet eller bruker rå ved… kjenner det sjøl i nabolaget 🙈 Tror ikke det er helt gjennomtenkt.. men vi får håpe på motsatt vindretning 😅
      Ønsker deg en fin helg! 🍂🍀🍁

Siste innlegg